Friday , October 20 2017
Home / Sports / उमर गुल फ़िटनेस टेस्ट में नाकाम होगए

उमर गुल फ़िटनेस टेस्ट में नाकाम होगए

पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के सीनिय‌र फ़ास्ट बोलर उमर‌ गुल यहां कराची में नेशनल क्रिकेट एकेडेमी में अपने फ़िटनेस टेस्ट में नाकाम होगए।

पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के सीनिय‌र फ़ास्ट बोलर उमर‌ गुल यहां कराची में नेशनल क्रिकेट एकेडेमी में अपने फ़िटनेस टेस्ट में नाकाम होगए।

उमर‌ गुल जिन्होंने इस साल‌ के शुरु में जुनूबी अफ्रीका के ख़िलाफ़ पाकिस्तान की आख़िर मर्तबा नुमाइंदगी की थी वो मई के दौरान मैलबोर्न में घुटने की सर्जरी करवा चुके हैं। जिस के बाद वो फ़िटनेस हासिल करने में मशग़ूल हैं। ताहम यहां फ़िटनेस टेस्ट में वो सलेक्टरों को मुतमइन नहीं कर पाए।

ख़बररसां एजंसी पी टी आई से इज़हार ख़्याल करते हुए कहा कि पाकिस्तानी टीम के कप्तानों मुहम्मद हफ़ीज़ और मिसबाहुल-हक़ ने सलेक्टरों से मांग‌ किया था कि वो श्रीलंका के ख़िलाफ़ होने वाले सीरीज़ के लिए उमर गुल को टीम का हिस्सा बनाना चाहते हैं जिस पर नेशनल क्रिकेट एकेडेमी में उमर गुल का फ़िटनेस टेस्ट लिया गया ताकि सलेक्टर्स उनके इंतिख़ाब का फैसला करें लेकिन गुल फ़िटनेस टेस्ट कामयाब नहीं कर पाए।

तफ़सीलात के मुताबिक उम्मीद की जा रही है कि मेडीकल पैन‌ल की जानिब से उन्हें सेहतयाबी का एक प्रोग्राम मुकम्मल करवाया जाएगा जिस के बाद अनक़रीब गुल का एक और फ़िटनेस टेस्ट लिया जाएगा। गुल ने यहां नेशनल क्रिकेट एकेडेमी में मौजूद नेट्स में बौलिंग की लेकिन वो अपनी फ़िटनेस के मुताल्लिक़ सलेक्टरों को मुतमइन करने में नाकाम रहे।

TOPPOPULARRECENT