Sunday , October 22 2017
Home / Crime / उरियाँ रक़्स-ओ-मुजरा के ख़िलाफ़ पुलिस धावा 6 गिरफ़्तार

उरियाँ रक़्स-ओ-मुजरा के ख़िलाफ़ पुलिस धावा 6 गिरफ़्तार

साइबराबाद के इलाके यापराल में पुलिस ने मुजरा पार्टी पर धावा करते हुए 6 अफ़राद बिशमोल पुराने शहर से ताल्लुक़ रखने वाले दो अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया।

साइबराबाद के इलाके यापराल में पुलिस ने मुजरा पार्टी पर धावा करते हुए 6 अफ़राद बिशमोल पुराने शहर से ताल्लुक़ रखने वाले दो अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया।

तफ़सीलात के बमूजब 50 साला दिलीप जैन जो पेशे से इवेंट मैनेजर है अक्सर मुजरा पार्टी के लिए रक़्क़ासाओं को फ़राहम करता है और इस ने मौलाअली के शंकर पटेल और पुराने शहर से ताल्लुक़ रखने वाले मुहम्मद जुनैद और परवेज़ के लिए मुबय्यना तौर पर यापराल इलाके में वाक़्ये एक अपार्टमेंट में मुजरा पार्टी मुनाक़िद की जिस में उर्यां रक़्स किया जा रहा था।

जवाहरनगर पुलिस को इस बात की इत्तेला मिलने पर इन्सपेक्टर पी वेंकट गिरी ने अपनी टीम के हमराह वहां पर धावा किया और मुजरा पार्टी में शरीक मुहम्मद जुनैद और परवेज़ जो नएपुल में वाक़्ये फुट वियर की दूकान के मालकीयन हैं और शंकर पटेल के अलावा विजय और वाजिद को भी हिरासत में ले लिया गया जबकि मुंबई, दिल्ली से ताल्लुक़ रखने वाले तीन रक़्क़ासाओं को हिरासत में लेते हुए उन्हें रेस्क्यू होम मुंतक़िल कर दिया गया।

उन्होंने बताया कि ये मुजरा पार्टी दिलीप जैन ने मुनाक़िद की थी और गिरफ़्तार अफ़राद के लिए रक़्क़ासाओं को बज़रीया तैयारा हैदराबाद लाया गया था और मुजरा पार्टी के बाद रक़्क़ासाओं को क़हबा गिरी के लिए इस्तेमाल किया जा रहा था। पुलिस ने धावे के दौरान 41 हज़ार नक़द रक़म दो कारें और मोबाईल फ़ोन बरामद करलिए।

TOPPOPULARRECENT