Saturday , October 21 2017
Home / District News / उर्दू में फ़हरिस्त राय दहिंदगान की इशाअत

उर्दू में फ़हरिस्त राय दहिंदगान की इशाअत

मुमताज़ अस्मान साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर कर्नाटक धर्म सिंह कांग्रेस उम्मीदवार पारलीमानी हलक़ा बीदर ने पूरे यक़ीन के साथ कहा कि कर्नाटक में कांग्रेस पार्टी लोक सभा चुनाव में शानदार कामयाबी हासिल करेगी और ये भी कहा कि पारलीमानी हलक़ा ब

मुमताज़ अस्मान साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर कर्नाटक धर्म सिंह कांग्रेस उम्मीदवार पारलीमानी हलक़ा बीदर ने पूरे यक़ीन के साथ कहा कि कर्नाटक में कांग्रेस पार्टी लोक सभा चुनाव में शानदार कामयाबी हासिल करेगी और ये भी कहा कि पारलीमानी हलक़ा बीदर में उन्होंने कई एक तरक़्क़ीयाती काम अंजाम दिए हैं जिन में मेडिकल कॉलिजस, पॉलीटेक्निक कॉलिजस और स्कूलस का क़ियाम शामिल है और वर्ल्ड बैंक के ज़रीये बीदर ता मैसूर हाई वे रोड की तामीर अमल में लाई गई।

इस के अलावा बीदर हैदराबाद ट्रेन की सहूलत शामिल है। उन्होंने कहा कि मुल्क में पहली मर्तबा लोक सभा चुनाव 2014 में पारलीमानी हलक़ा बीदर और गुलबर्गा में राय दहिंदगान को फ़हरिस्त राय दहिंदगान उर्दू ज़बान में दस्तयाब रहेगी जो पूरे मुल्क में ज़िला बीदर को एज़ाज़ हासिल है।

इस सिलसिले में उन्होंने इलेक्शन ऑफीसर जाफ़र से नुमाइंदगी की और उनकी इस नुमाइंदगी को क़बूल करते हुए फ़हरिस्त राय दहिंदगान उर्दू में तबाअत कराने का यक़ीन दिलाया।

धर्म सिंह ने बीदर में 22 मार्च को अपने घर पर मुख़्तलिफ़ इलाक़ों के क़ाइदीन से तबादला-ए-ख़्याल करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया।

धर्म सिंह ने हैदराबाद और उस्मानिया यूनीवर्सिटी में दूर तालिब इलमी का ज़िक्र करते हुए प्रोफेसर हुस्न अस्करी को याद करते हुए ख़राज अदा किया।

उन्होंने ममताम सहाफ़ी आबिद अली ख़ां साहिब बानी एडीटर सियासत, मख़दूम मुही उद्दीन को भी याद किया और उन की ख़िदमात को ख़राज अदा किया।

मिस्टर धर्म सिंह ने मुल्क में बी जे पी की लहर के प्रोपगंडा को अप्रैल फ़ूल क़रार देते हुए कहा कि चुनाव नताइज के बाद पता चलेगा कि मुल्क में किस की लहर है।

धर्म सिंह ने अक़लियतों से अपील की के वो कांग्रेस पार्टी को पहले से ज़्यादा और मज़बूत करें। इस मौके पर मौलाना मुहम्मद उसमान ख़ान मर ज़ाई, मुहम्मद इरशाद अली सदर यूथ कांग्रेस पारलीमानी हलक़ा बीदर, ए बी स्वामी, मुहतरमा फ़ातिमा अनवर सदर मजलिस बलदिया बीदर के अलावा दूसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT