Monday , August 21 2017
Home / Hyderabad News / उर्दू यूनीवर्सिटी के मेयार में इज़ाफ़ा की ज़रूरत – ज़फ़र सुरेश वाला

उर्दू यूनीवर्सिटी के मेयार में इज़ाफ़ा की ज़रूरत – ज़फ़र सुरेश वाला

मौलाना आज़ाद नैशनल उर्दू यूनीवर्सिटी के चांसलर ज़फ़र सुरेश वाला ने आज उर्दू यूनीवर्सिटी की कारकर्दगी का जायज़ा लिया और यूनीवर्सिटी हुक्काम को हिदायत दी कि वो म्यारे तालीम में इज़ाफ़ा की मसाई करें ताकि यूनीवर्सिटी दीगर क़ौमी यूनीवर्सिटीज़ से मुसाबक़त कर सके।

सुरेश वाला एक रोज़ा दौरा पर आज हैदराबाद में थे। उन्होंने इंचार्ज वाइस चांसलर प्रोफ़ैसर ख़्वाजा मुहम्मद शाहिद के इलावा मुख़्तलिफ़ इदारों के डायरेक्टर्स, मुख़्तलिफ़ शोबा जात के डीन, प्रोफेसर्स और दीगर टीचिंग और नन टीचिंग ओहदेदारों से मुलाक़ात की।

सुरेश वाला ने तमाम शोबाजात और डिपार्टमेंट्स की कारकर्दगी का फ़र्दन फ़र्दन जायज़ा लिया और खासतौर पर जारीया साल यूनीवर्सिटी में मुख़्तलिफ़ कोर्सेस के बारे में मालूमात हासिल की। उन्होंने हुक्काम से कहा कि वो चाहते हैं कि उर्दू यूनीवर्सिटी का मेयार हैदराबाद सेंट्रल यूनीवर्सिटी के मेयार के मुताबिक़ हो और यहां से फ़ारिग़ होने वाले तलबा मुख़्तलिफ़ म्यारी ख़ान्गी कंपनीयों में रोज़गार के हुसूल के काबिल रहें।

उन्होंने कहा कि वो यूनीवर्सिटी के नए वाइस चांसलर को 5 साल पर मबनी ऐक्शन प्लान हवाले करेंगे जिसके मुताबिक़ यूनीवर्सिटी के मेयार को बुलंद करने के इक़्देमात किए जाएंगे। ज़फ़र सुरेश वाला ने यूनीवर्सिटी के टीचिंग और नन टीचिंग अमले के इलावा मुलाज़मीन और टीचर्स की तन्ज़ीमों के नुमाइंदों से भी बातचीत की और उनकी शिकायात की समाअत की।

उन्होंने तलबा के नुमाइंदों से भी मुलाक़ात करते हुए यूनीवर्सिटी के हालात पर मालूमात हासिल की। ज़फ़र सुरेश वाला का ये दौरा इस एतबार से भी अहमीयत का हामिल है कि मर्कज़ी हुकूमत बहुत जल्द यूनीवर्सिटी के वाइस चांसलर का तक़र्रुर करने जा रही है।

यूनीवर्सिटी के हुक्काम ने जायज़ा इजलास के दौरान कई ख़ामीयों की पर्दापोशी की और ये तास्सुर देने की कोशिश की गई कि यूनीवर्सिटी में सब कुछ ठीक ठाक चल रहा है हालाँकि अभी भी आला ओहदों पर फ़ाइज़ अफ़राद के तक़र्रुरात और मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात में हालिया अर्सा में किए गए तक़र्रुरात पर तनाज़ा बरक़रार है।

TOPPOPULARRECENT