Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / उर्दू यूनीवर्सिटी में केराला के उर्दू असातिज़ा के तर्बीयती प्रोग्राम का आग़ाज़

उर्दू यूनीवर्सिटी में केराला के उर्दू असातिज़ा के तर्बीयती प्रोग्राम का आग़ाज़

मौलाना आज़ाद नैशनल उर्दू यूनीवर्सिटी के मर्कज़ पेशावराना फ़रोग़ बराए असातिज़ा-ए-उर्दू ज़रीया-ए-तालीम की तरफ से मुख़्तलिफ़ रियास्तों के असातिज़ा के लिए बैयकवक़त तर्बीयती प्रोग्राम का इनइक़ाद अमल में ला या जाये गा जिस में हर रियासत से 5 ता 6

मौलाना आज़ाद नैशनल उर्दू यूनीवर्सिटी के मर्कज़ पेशावराना फ़रोग़ बराए असातिज़ा-ए-उर्दू ज़रीया-ए-तालीम की तरफ से मुख़्तलिफ़ रियास्तों के असातिज़ा के लिए बैयकवक़त तर्बीयती प्रोग्राम का इनइक़ाद अमल में ला या जाये गा जिस में हर रियासत से 5 ता 6 असातिज़ा को शिरकत की दावत दी जाएगी।

इन ख़्यालात का इज़हार प्रोफ़ैसर शाह मुहम्मद मज़हर उद्दीन फ़ारूक़ी ,डायरैक्टर ,मर्कज़ पेशावराना फ़रोग़ बराए असातिज़ा-ए-उर्दू ज़रीया-ए-तालीम ने आज सी पी डीयू एमिटी आडीटोरीयम ,उर्दू यूनीवर्सिटी में केराला के सीनीयर सैकण्डरी उर्दू असातिज़ा के तर्बीयती प्रोग्राम की इफ़्तिताही तक़रीब से सदारती ख़िताब के दौरान किया ।

केराला के हाइर सैकण्डरी उर्दू असातिज़ा के लिए ये मर्कज़ की तरफ से पहली तर्बीयती कोशिश है जिस से ख़ातिरख़वाह नताइज बरआमद होने की उम्मीद है।

क़ब्लअज़ीं मेहमान-ए-एज़ाज़ी मुही उद्दीन कटी (उर्दू),एससी ई आर टी,केराला ने कहा कि केराला में उर्दू दक्कन की ही मरहून-ए-मिन्नत है ।यहीं से उर्दू रियासत-ए-केराला तक पहुंची और अब भी उर्दू यूनीवर्सिटी केराला में उर्दू की सर सब्ज़ी-ओ-शादाबी के लिए कोशां है।

डाक्टर मुहम्मद शुजाअत अली राशिद डिप्टी डायरैक्टर ने मर्कज़ के अग़राज़-ओ-मक़ासिद पर रोशनी डाली। मिसबाह अलानज़र ,स्सिटैंट प्रोफ़ैसर और डाक्टर असलम परवेज़ ने भी ख़िताब किया।

मुहम्मद शकील स्सिटैंट प्रोफ़ैसर ने हदीया-ए-तशक्कुर पेश किया। शुरका ने यूनीवर्सिटी के अनसटरकशनल मीडीया सेंटर का दुरूह करते हुए अराकीन सेंटर से तालीमी प्रोग्रामों की तैयारी के मुताल्लिक़ तबादला-ए-ख़्याल भी किया

TOPPOPULARRECENT