Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / उर्दू यूनीवर्सिटी Transect Walk

उर्दू यूनीवर्सिटी Transect Walk

हैदराबाद२३अक्टूबर: मौलाना आज़ाद नैशनल उर्दू यूनीवर्सिटी, नैशनल सर्विस स्कीम सेल (एन ऐस ऐस) की जानिब से Transect Walk का एहतिमाम किया गया। ये वाक किसी भी इलाक़ा के वसाइल की निशानदेही, तक़सीम, ख़ुसूसीयात, वुसअत और मुख़्तलिफ़ नौईयत के इस्तिम

हैदराबाद२३अक्टूबर: मौलाना आज़ाद नैशनल उर्दू यूनीवर्सिटी, नैशनल सर्विस स्कीम सेल (एन ऐस ऐस) की जानिब से Transect Walk का एहतिमाम किया गया। ये वाक किसी भी इलाक़ा के वसाइल की निशानदेही, तक़सीम, ख़ुसूसीयात, वुसअत और मुख़्तलिफ़ नौईयत के इस्तिमाल को समझने में मुआविन साबित होगा। इस से उन ऐस इसके वालीनटरस को यूनीवर्सिटी में मौजूद क़ुदरती ज़राए, ज़मीन का इस्तिमाल, सरसब्ज़ी, वग़ैरा समझने में मदद मिलेगी।

जनाब उवैस ख़ान, सी एसडी ऐस, नई दिल्ली ने हालिया बायो डाईओरसटी कान्फ़्रैंस पर मुख़्तसिरन ख़िताब किया। डाक्टर मुहम्मद शाहिद कोआर्डीनेटर ने ख़ौरमक़दम किया और Transect Walk के मुताल्लिक़ मालूमात फ़राहम कीं और बताया कि माहौलियात की हिफ़ाज़त किस तरह की जा सकती हैं?

जनाब के ऐम ज़िया प्रोग्राम ऑफीसर ने इन ऐस इसके मुस्तक़बिल के मंसूबों के मुताल्लिक़ बताते हुए कहा कि अगले महीना वालीनटरस की राय जानने के बाद ब्लड डोनेशन कैंप का इनइक़ाद अमल में लाया जाएगा। इस मौक़ा पर जनाब मुहम्मद इसरार अस्सिटैंट प्रोफ़ैसर शोबा-ए-सोश्यल वर्क की निगरानी में ग्रुप मुबाहिसे का एहतिमाम(आयोजन‌) किया गया।

TOPPOPULARRECENT