Friday , August 18 2017
Home / Khaas Khabar / उस्मानिया दवाख़ाने की अंदरून हफ़्ता मौज़ूं मुक़ाम पर मुंतक़ली , चीफ़ मिनिस्टर का एलान

उस्मानिया दवाख़ाने की अंदरून हफ़्ता मौज़ूं मुक़ाम पर मुंतक़ली , चीफ़ मिनिस्टर का एलान

हैदराबाद 24 जुलाई:चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने उस्मानिया हॉस्पिटल की इमारत की ख़सताहाली पर तशवीश का इज़हार करते हुए अंदरून एक हफ़्ता किसी मौज़ूं मुक़ाम पर मुंतक़ली का एलान किया।

चीफ़ मिनिस्टर ने आला ओहदेदारों के साथ अचानक उस्मानिया हॉस्पिटल का मुआइना किया और इमारत का जायज़ा लिया। उन्होंने दवाख़ाने में ईलाज की सहूलतों के बारे में मालूमात हासिल कीं। उन्होंने कहा कि उस्मानिया हॉस्पिटल को मुंतक़िल करने का हुकूमत ने फ़ैसला किया है ताके किसी मौज़ूं मुक़ाम पर बेहतरीन इमारत में हॉस्पिटल को कारकरद किया जा सके।

चीफ़ मिनिस्टर ने हॉस्पिटल के मुख़्तलिफ़ शोबाजात और वार्डस का दौरा क्या। इस मौके पर उन्होंने दवाख़ाने में सफ़ाई के नाक़िस इंतेज़ामात और गंदगी-ओ-बदबू पर नाराज़गी का इज़हार किया। बाद में मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि उस्मानिया हॉस्पिटल की सूरत-ए-हाल इंतेहाई ख़स्ता है। हॉस्पिटल की इमारत किसी भी वक़्त मुनहदिम होने का ख़तरा लाहक़ है। उन्होंने कहा कि मौजूदा ख़स्ता इमारत में दवाख़ाने की बरक़रारी मरीज़ों , डॉक्टर्स , स्टाफ़ और अवाम की ज़िंदगी को ख़तरे में डालने के बराबर् है।

उन्होंने कहा कि अगरचे हॉस्पिटल की इमारत तारीख़ी एहमीयत की हामिल है लेकिन मरीज़ों , डॉक्टर्स , मेडिकल स्टूडेंटस , नर्सिंग स्टूडेंटस की ज़िंदगीयों की एहमीयत अपनी जगह बरक़रार है। चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि किसी भी सूरत में एक हफ़्ता के अंदर हॉस्पिटल को किसी और मुक़ाम पर मुंतक़िल कर दिया जाएगा। इस सिलसिले में इमारत के हुसूल के लिए ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन से बातचीत की जा रही है।

उन्होंने मुख़्तलिफ़ शोबाजात के दौरे के तजुर्बात बयान करते हुए कहा कि वो जब हॉस्पिटल के एक रुम में पहुंचे तो वहां माहौल इंतेहाई ख़राब था, इमारत का एक हिस्सा इस क़दर ख़स्ता होचुका है कि वो किसी भी वक़्त मुनहदिम होसकता है। नर्सिंग कॉलेज भी इसी तरह की ख़स्ता इमारत में मौजूद हैं जो तलबा के लिए किसी ख़तरे से कम नहीं।

उन्होंने कहा कि डॉक्टर्स , मेडिकल स्टूडेंटस और नर्सिंग स्टूडेंटस और दुसरे स्टूडेंटस से बातचीत के बाद हॉस्पिटल के लिए मौज़ूं मुक़ाम का इंतेख़ाब किया जाएगा और इस मुक़ाम पर नई और असरी इमारत तामीर की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT