Saturday , September 23 2017
Home / Hyderabad News / उस्मानिया हॉस्पिटल के इन्हिदाम पर हुकूमत के फ़ैसला की मुख़ालिफ़त

उस्मानिया हॉस्पिटल के इन्हिदाम पर हुकूमत के फ़ैसला की मुख़ालिफ़त

रियास्ती अक़लीयती कमीशन ने उस्मानिया हॉस्पिटल की तारीख़ी इमारत के इन्हिदाम से मुताल्लिक़ हुकूमत के फ़ैसला पर पीर के दिन माहिरीन के साथ इजलास तलब करने का फ़ैसला किया है।

हुकूमत के फ़ैसला की मुख़ालिफ़त करते हुए सदर नशीन अक़लीयती कमीशन आबिद रसूल ख़ान ने चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव को मकतूब रवाना किया है। उन्हों ने इस तारीख़ी इमारत के इन्हिदाम के बजाय उस की मुरम्मत और तज़ईन नव की तजवीज़ पेश की है।

आबिद रसूल ख़ान ने बताया कि पीर के दिन तारीख़ी इमारतों के तहफ़्फ़ुज़ से मुताल्लिक़ माहिरीन और आग़ा ख़ान ट्रस्ट और दीगर रज़ाकाराना तंज़ीमों के नुमाइंदों के साथ इजलास मुनाक़िद किया जाएगा जिस में उस्मानिया हॉस्पिटल की इमारत की मुरम्मत के सिलसिले में हिक्मते अमली का जायज़ा लेते हुए हुकूमत को रिपोर्ट पेश की जाएगी।

उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर को मकतूब की रवानगी के बाद दीगर इदारों ने उस्मानिया हॉस्पिटल के इन्हिदाम के फ़ैसला की मुख़ालिफ़त शुरू की है।

उन्हों ने बताया कि ये तारीख़ी दवाख़ाना 150 साल क़दीम है जो 27.5 एकड़ अराज़ी पर मुहीत है। आबिद रसूल ख़ान ने बताया कि वो मुख़्तलिफ़ रज़ाकाराना तंज़ीमों से मुशावरत के बाद उस्मानिया हॉस्पिटल इमारत के तहफ़्फ़ुज़ की तहरीक को तेज़ करेंगे।

TOPPOPULARRECENT