Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / उस्मानिया हॉस्पिटल के डॉक्टर्स स्वाइन फ्लू से मुतास्सिर

उस्मानिया हॉस्पिटल के डॉक्टर्स स्वाइन फ्लू से मुतास्सिर

रियासत तेलंगाना बिशमोल हैदराबाद में जहां स्वाइन फ्लू वाइरस तेज़ी से फैल रहा है वहीं डॉक्टर्स भी इस से नहीं बच पारहे हैं। उस की एक मिसाल ये रियासत तेलंगाना के नामवर उस्मानिया दवाख़ाना में ख़िदमात अंजाम देने वाले एक सीनीयर डाक्टर के

रियासत तेलंगाना बिशमोल हैदराबाद में जहां स्वाइन फ्लू वाइरस तेज़ी से फैल रहा है वहीं डॉक्टर्स भी इस से नहीं बच पारहे हैं। उस की एक मिसाल ये रियासत तेलंगाना के नामवर उस्मानिया दवाख़ाना में ख़िदमात अंजाम देने वाले एक सीनीयर डाक्टर के साथ दो जूनियर डॉक्टर्स स्वाइन फ्लू वाइरस से शदीद मुतास्सिर हुए हैं।

उस्मानिया हॉस्पिटल ज़राए के मुताबिक़ दवाख़ाना के डॉक्टर्स स्वाइन फ्लू से मुतास्सिर हुए हैं तो वहीं जूनियर डॉक्टर्स स्वाइन फ्लू से मुतास्सिरा अफ़राद को तिब्बी अमदाफ़ बहम पहूँचाने में मुश्किलात से दो-चार होरहे हैं क्युंकि इन जूनियर डॉक्टर्स को स्वाइन फ्लू के मुतास्सिरीन से निमटने के लिए कम अज़ कम मासिकस भी फ़राहम नहीं किए जाने की शिकायात पाई जाती हैं।

दवाख़ाना इंतेज़ामीया-ओ-हुकूमत के इस तर्ज़ अमल के ख़िलाफ़ जूनियर डॉक्टर्स ने बतौरे एहतेजाज हड़ताल करने का इंतिबाह दिया है। इसी दौरान रियासत के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात बिशमोल अज़ला में स्वाइन फ्लू वाइरस के तेज़ी के साथ फैलाव के बाइस हुकूमत और नज़म-ओ-नसक़ भी काफ़ी फ़िक्रमंद होचुका है ख़ुद चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव इस सिलसिले में काफ़ी संजीदा दिखाई दे रहे हैं और कहीं से भी इस स्वाइन फ्लू वाइरस का तदारुक करने में हुकूमत की नाकामी जैसी इत्तेलाआत मौसूल ना होने के लिए तमाम वुज़रा को अपने अपने अज़ला को पहुंच कर स्वाइन फ्लू वाइरस के इंसिदाद के लिए ज़िला नज़म-ओ-नसक़ के साथ ताल मेल बरक़रार रखते हुए मुतास्सिरीन को बेहतर तिब्बी सहूलतें फ़राहम करने के इक़दामात करने की हिदायत दी है अगर कोई ज़्यादा मुतास्सिरा होजाने पर सूरत-ए-हाल को फ़िलफ़ौर उन्हें हैदराबाद मुंतक़िल करने के तेज़ तर इंतेज़ामात की भी चीफ़ मिनिस्टर ने वुज़रा को सख़्त हिदायात दी हैं। तेलंगाना में स्वाइन फ्लू की तशवीशनाक सूरत-ए-हाल के पेशे नज़र चीफ़ मिनिस्टर ने कल हंगामी का बीनी मीटिंग मुनाक़िद किया था।

TOPPOPULARRECENT