Saturday , October 21 2017
Home / District News / एक और मौक़ा फ़राहम करने मधु गौड़ यशकी की अपील

एक और मौक़ा फ़राहम करने मधु गौड़ यशकी की अपील

ज़िला की अवाम दो मर्तबा अपना क़ीमती वोट डालते हुए कामयाब बनाया ओरया 10 साल हुसूले तेलंगाना की जद्द-ओ-जहद में रहा इन ख़्यालात का इज़हार रुकने पार्लियामेंट मधो गैड़ याशिकी ने कल डचपली में ए पी एस पी 7 वीं बटालियन के कम्पयूटर लियाब के इफ़्त

ज़िला की अवाम दो मर्तबा अपना क़ीमती वोट डालते हुए कामयाब बनाया ओरया 10 साल हुसूले तेलंगाना की जद्द-ओ-जहद में रहा इन ख़्यालात का इज़हार रुकने पार्लियामेंट मधो गैड़ याशिकी ने कल डचपली में ए पी एस पी 7 वीं बटालियन के कम्पयूटर लियाब के इफ़्तेताह के मौके पर क्या।

इस मौके पर मधो गैड़ याशिकी ने अपने तक़रीर को जारी रखते हुए कहा कि तेलंगाना तहरीक से वाबस्ता होने की वजह से ज़िला की तरक़्क़ी नुमायां तौर पर नहीं होसकी लिहाज़ा आने वाले चुनाव में एक मौक़ा फ़राहम किया गया तो आने वाले दो सालों में ज़िला की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाई जाएगी।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना के क़ियाम के बाद दोनों रियासतों की तरक़्क़ी यक़ीनी तौर पर होगी और दोनों रियासतों की अवाम मुत्तहिद तौर पर आगे बढ़ने के मौके फ़राहम होरहे हैं आने वाले 5 सालों में तेलंगाना रियासत हर शोबे में वसाइल को फ़राहम करते हुए तरक़्क़ी की राह पर चलेगी।

बटालियन कमांडेंट श्रीनिवास राव‌ की तरफ से पेश करदा मसाइल का ज़िक्र करते हुए कहा कि बटालियन के अंदरूनी इलाके में सड़कों की तामीर और मरम्मतों के
कामों के लिए फंड्स मंज़ूर करने का इरादा ज़ाहिर किया।

TOPPOPULARRECENT