Monday , October 23 2017
Home / Khaas Khabar / एक शख़्स के हाथों तीन कमसिन लड़कियों का क़त्ल

एक शख़्स के हाथों तीन कमसिन लड़कियों का क़त्ल

एहसास कमतरी में मुब्तिला एक शख़्स ने अपने रिश्तेदार के तीन कमसिन लड़कियों का क़त्ल करते हुए नज़र-ए-आतिश कर दिया और खुद लापता हो गया । ये वाक़िया कल रात शहर निज़ामबाद के रूरल पुलिस स्टेशन के हदूद में वाकेय् सुधीर रेड्डी इंजीनीयरिंग कालेज के इलाक़ा में पेश आया।

तफ़सीलात के मुताबिक ज़िला निज़ामबाद के रनजल मंडल के दोप्ली को आपरेटिव सोसाइटी के सदर-ओ-साबिक़ ज़िला परिषद के रुकन-ओ-किसान लीडर रघूपती रेड्डी ने अरसा-ए-दराज़ क़ब्ल अपनी साली के लड़के की परवरिश की और अपने बेटे की तरह उसे पाल पोस कर बड़ा किया।

रघूपती रेड्डी को 3 लड़के हैं इन में गंगा रेड्डी , साई रेड्डी और राज रेड्डी शामिल हैं और तीनों को एक-एक लड़की सुरेशा 9 साला , अक्षया 7 साला और खुशी 6 साला है कल निज़ामबाद में एक शादी की तक़रीब में शिरकत करने के लिए आए हुए थे नरेंद्र रेड्डी कल शाम 7:30 बजे चॉकलेट दिलाने के बहाने इन तीन लड़कियों को लेकर गया और रात देर गए तक भी वापस ना लौटने पर रघूपती रेड्डी और उनके अफ़राद ख़ानदान लड़कियों के बारे में परेशान थे कि नरेंद्र रेड्डी ने फ़ोन पर इत्तेला देते हुए बताया कि तीनों लड़कीयां मेरे पास हैं और मैं बासिर की नदी के पास हूँ ख़ुदकुशी कर रहा हूँ इस बात की इत्तेला मिलते ही रघू पती रेड्डी ने फ़ौरन पुलिस ओहदेदारों को इत्तेला दी और बासिर नदी के पास पहुंच कर देखा तो रघू पती रेड्डी की कार, कपड़े और घड़ी दस्तयाब हुईं।

फ़ौरन तैराकों को तलब करते हुए नदी में तलाश किया गया लेकिन रघू पती रेड्डी की नाश या लड़कीयों की नाशें दस्तयाब नहीं हुई जिस पर सारे अफ़राद ख़ानदान परेशानी में मुब्तिला थे और पुलिस इंतेज़ामीया इस बारे में ख़ुसूसी टीम तशकील करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया था कि रूरल पुलिस स्टेशन के इलाक़ा में वाकेय् दोपली के किसानों ने पुलिस को इत्तेला दी कि झुलसी हुई 3 कमसिन लड़कियों की नाशें है |

जिस पर फ़ौरन रूरल पुलिस एस एच ओ श्रीनिनवास रेड्डी यहां पहुंच कर हालात का जायज़ा लिया और रघू पती रेड्डी के अफ़राद ख़ानदान को इत्तेला देने पर रघू पती के अफ़राद ख़ानदान ने नाशों की निशानदेही की इत्तेला के मिलते ही डी आई जी निज़ामबाद रेंज सूर्य नारायाना, ज़िला एस पी तरूण जोशी, ट्रेनी आई पी एस विजय कुमार, डी एस पी निज़ामबाद अनिल कुमार और दीगर ने मुक़ाम हादिसा पर पहुंच गए रघूपती रेड्डी के ख़ानदान में शादी की तक़रीब होने की वजह से उन के रिश्तेदार बड़े पैमाने पर आए हुए थे और ये सारे अफ़राद मुक़ाम हादिसा पर पहुंच कर बेतहाशा रोना शुरू कर दिया पुलिस ने इस बारे में तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया।

प्रदेश कांग्रेस के साबिक़ सदर एम एलसी डी श्रीनिवास को इस बात की इत्तेला मिलने पर डी आई जी निज़ामबाद रेंज से फ़ोन पर रब्त पैदा किया और क़ातिल को सख़्त से सख़्त सज़ा देने की ख़ाहिश की । जबकि टी आरएस के रुकन असेम्बली हरीश राव और सदर रियासती महिला कांग्रेस ललीता ने भी इस वाक़िया पर शदीद रंज-ओ-ग़म का इज़हार किया ।

पी डी एस ओ और महिला संगमों की समबानी लता, नूरजहां और दीगर ने भी एहतिजाज किया और क़ातिल के अलामती पुतला को नज़र-ए-आतिश किया।

TOPPOPULARRECENT