Wednesday , October 18 2017
Home / District News / एटरैंस इम्तिहान में धांदलियों केख़िलाफ़ चार्ज शीट

एटरैंस इम्तिहान में धांदलियों केख़िलाफ़ चार्ज शीट

बीदर १० जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) विजयानगर इंस्टीटियूट आफ़ मैडीकल साईंस के पोस्ट ग्रैजूएट कोर्स के ऐंटरैंस टसट में मुबय्यना तौर पर धांदलियों के सिलसिला में रियास्ती सी आई डी ने 25 अफ़राद के ख़िलाफ़ चार्ज शीट दाख़िल करदी है जो

बीदर १० जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) विजयानगर इंस्टीटियूट आफ़ मैडीकल साईंस के पोस्ट ग्रैजूएट कोर्स के ऐंटरैंस टसट में मुबय्यना तौर पर धांदलियों के सिलसिला में रियास्ती सी आई डी ने 25 अफ़राद के ख़िलाफ़ चार्ज शीट दाख़िल करदी है जो 500 सफ़हात पर मुश्तमिल है इस में डाक्टरविनायक प्रसन्ना को अहम सरग़ना क़रार दिया गया है। गुज़श्ता साल सी ई टी के कॉमन एंटरेंस् टेस्ट के दौरान उम्मीदवारों के इंतिख़ाब में मुबय्यना तौर पर ये धांदलीयाँ की गई थीं।

सी आई डी को इस मुआमला के जांच की ज़िम्मेदारी सौंपी गई है। धांदली का ये मुआमला उस वक़्त मंज़रे आम पर आया जब चंद उम्मीदवारों ने राजीव गांधी यूनीवर्सिटी आफ़ हैल्थ साईंस के रजिस्ट्रार से उन धांदलियों की शिकायत की इस शिकायत में कहा गया था कि पोस्ट ग्रैजूएट मैडीकल ऐंटरैंस इमतिहान के दौरान मुबय्यना तौर पर धांदलीयाँ करने नतीजा में (11) उम्मीदवारों को रैंक दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT