Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / एडीटर तमिल रोज़नामा तना भूमी की रिहायशगाह पर धावे का नतीजा, पुलिस को गिरफ़्तार करने कि हिदायत

एडीटर तमिल रोज़नामा तना भूमी की रिहायशगाह पर धावे का नतीजा, पुलिस को गिरफ़्तार करने कि हिदायत

हैदराबाद 6 अप्रैल (सियासत न्यूज़) चेयरमैन प्रेस कौंसिल ऑफ़ इंडिया जस्टिस मारकंडे काटजू ने आज तमिलनाडू की चीफ़ मिनिस्टर श्रीमती जया ललीता को ये हिदायत दी कि वो फ़ौरी रोज़नामा तना भूमी के एडीटर के मकान पर धावे में मुलव्विस 30 पुलिस ओ

हैदराबाद 6 अप्रैल (सियासत न्यूज़) चेयरमैन प्रेस कौंसिल ऑफ़ इंडिया जस्टिस मारकंडे काटजू ने आज तमिलनाडू की चीफ़ मिनिस्टर श्रीमती जया ललीता को ये हिदायत दी कि वो फ़ौरी रोज़नामा तना भूमी के एडीटर के मकान पर धावे में मुलव्विस 30 पुलिस ओहदेदारों को फ़ौरी गिरफ़्तार करे।

जुबली हाल में मुनाक़िदा कौंसिल के इजलास में जस्टिस काटजू ने आंध्र प्रदेश, तमिलनाडू, कर्नाटक और केरला से ताल्लुक़ रखने वाले अख़बारात और मीडिया पर 19 शिकायतों की समाअत की।

तमिल रोज़नामा तनाभूमी के एडीटर मिस्टर एस मनी मारन ने प्रेस कौंसिल ऑफ़ इंडिया से तमिलनाडू हुकूमत और वहां की पुलिस के ख़िलाफ़ साल 2011 में एक शिकायत दर्ज कराई थी जिस में उन्हों ने ये इल्ज़ाम आइद किया था कि उन के मकान वाक़े मदूराई में 30 पुलिस मुलाज़मीन ने धावा करते हुए उन का अग़वा कर लिया था।

रियासत की ख़ातून आई ए एस ओहदेदार श्रीमती ऊषा रानी की अंग्रेज़ी रोज़नामा टाइम्स ऑफ़ इंडिया के ख़िलाफ़ शिकायत की समाअत की थी। इस केस की समाअत के बाद जस्टिस काटजू और कौंसिल के दीगर अरकान ने 2011 में टाइम्स ऑफ़ इंडिया की जानिब से ग़लत ख़बर शाय करने पर माज़रत ख़्वाही शाय करने की हिदायत दी।

TOPPOPULARRECENT