Monday , September 25 2017
Home / Delhi / Mumbai / एनडीए हुकूमत के ख़िलाफ़ शदीद एहतेजाजी तहरीक

एनडीए हुकूमत के ख़िलाफ़ शदीद एहतेजाजी तहरीक

नई दिल्ली: एनडीए हुकूमत पर रोहित वीमोला की ख़ुदकुशी और जेएनयू के वाक़ियात को अपनी नाकामी से तवज्जे हटाने के लिए इस्तेमाल कर रही है। क्योंकि वो अपने इंतेख़ाबी वादों की तकमील से क़ासिर रही है। बाएं बाज़ू की पार्टीयों और दीगर पार्टीयों के नौजवानों के शोबा ने फ़ैसला किया है कि मर्कज़ के ख़िलाफ़ एहतेजाज में शिद्दत पैदा करने के लिए नौजवानों का एक मुत्तहदा महाज़ तशकील दिया जाये।

उन्होंने मुतालिबा किया कि जवाहरलाल नहरू यूनीवर्सिटी के तलबा पर आइद ग़द्दारी के इल्ज़ाम से दसतबरदारी इख़तियार की जाये और दिल्ली पुलिस के सरबराह बीएससी के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाये जो कल अपने ओहदे से सुबुकदोश होजाएंगे। रोहित वीमोला एचसीयू और कन्हैया कुमार जेएनयू के तलबा के वाक़ियात को एनडीए हुकूमत अवाम की तवज्जे हटाने के लिए इस्तेमाल कर रही है क्योंकि वो अपने इंतेख़ाबी वादों की तकमील से क़ासिर रही है।

रुकन पार्लियमेंट वो सदर ”जम्हूरी नौजवानों का वफ़ाक़ ‘ एमबी राजेश ने प्रेस कलब नई दिल्ली में एक प्रेस कान्फ़्रेंस से ख़िताब करते हुए ये बात कही। वो पा लक्कड़ इलाक़ा के सी पी आई एम के रुकन पार्लियामेंट हैं जो नौजवानों की दीगर तन्ज़ीमों जैसे ऑल इंडिया यूथ फ़ैडरेशन एआईवाईएफ़ ‘ ऑल इंडिया यूथ लीग जेडीयू और आरजेडी के शोबा नौ जवानान के साथ शामिल हो गए हैं जो मर्कज़ी हुकूमत से ग़द्दारी के इल्ज़ामात से दस्तबरदार होने का मुतालिबा करते हुए नुमाइंदगी करने वाले हैं।

उन्होंने कहा कि हमने एहतेजाज जारी रखने की अपील की है। 27फ़रव‌री से जो शहीद चन्द्र शेखर आज़ाद की शहादत का दिन है और 23 मार्च भगत सिंह की शहादत का दिन से एहतेजाज में मज़ीद शिद्दत पैदा की जाएगी। इस सिलसिले में मुख़्तलिफ़ रियासतों के दार‍उल‍ हुकूमतों में एहतेजाज किया जाएगा 23 मार्च से 31मार्च तक बड़े पैमाने पर इन्सानी ज़ंजीरीं मुल्क गीर सतह पर मुख़्तलिफ़ शहरों में बनाई जाएँगी। एआईवाई एफ़ के क़ौमी जनरल सेक्रेटरी ने कहा कि बाएं बाज़ू और दीगर जम्हूरी महाज़ मुत्तहिद हो गए हैं

TOPPOPULARRECENT