Wednesday , October 18 2017
Home / India / एन आर आईज़ (NRIs) को सरमाया कारी के लिए राग़िब करने रियास्तों की कोशिश

एन आर आईज़ (NRIs) को सरमाया कारी के लिए राग़िब करने रियास्तों की कोशिश

जयपुर, १० जनवरी (पी टी आई) कई रियास्तों बिशमोल गुजरात के चीफ़ मिनिस्टर ने इन आर आईज़ को अपनी रियास्तों में सरमाया कारी केलिए राग़िब करने की कोशिश की और मुताल्लिक़ा हुकूमतों की जानिब से शुरू किए गए तरक़्क़ीयाती कामों का तफ़सीली तौर पर त

जयपुर, १० जनवरी (पी टी आई) कई रियास्तों बिशमोल गुजरात के चीफ़ मिनिस्टर ने इन आर आईज़ को अपनी रियास्तों में सरमाया कारी केलिए राग़िब करने की कोशिश की और मुताल्लिक़ा हुकूमतों की जानिब से शुरू किए गए तरक़्क़ीयाती कामों का तफ़सीली तौर पर तज़किरा किया।

इस के साथ साथ उन्हों ने ताजरीन को कई रियायतों की पेशकश भी की। दसवीं प्रवासी भारतीय दीवस से ख़िताब करते हुए इन क़ाइदीन ने इन आर आईज़ और पी आई औज़ को ये यक़ीन दहानी कराई कि वो जिस शोबा में सरमाया कारी के ख़ाहां हैं, उन्हें दरकार तमाम तर सहूलयात मुहय्या की जाएंगी।

उन्होंने रियासत की हमागीर तरक़्क़ी में अहम रोल अदा करने की अपील की। चीफ़ मिनिस्टर्स ने अपनी तक़ारीर के दौरान पहले से तैयार शूदा मतन को नजरअंदाज़ करते हुए इन आर आईज़ और पी आई औज़ को राग़िब करने के लिए कई तरग़ीबात की पेशकश की।

उन्हों ने अपनी रियास्तों में शुरू की गई तरक़्क़ीयाती असकीमात का खासतौर पर तज़किरा किया। चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी ने इस मौक़ा पर ख़िताब करते हुए कहा कि मौजूदा तरक़्क़ीयाती मॉडल इंतिहाई महफ़ूज़ है जहां अवाम को मुसावी पार्टनर्स का दर्जा दिया गया है और तरक़्क़ी में सब बराबर के शरीक हैं।

नरेंद्र मोदी ने तैय्यार शूदा तक़रीर का मतन पढ़ने से गुरेज़ करते हुए उन के इंतिज़ामीया की जानिब से मजमूई तरक़्क़ी केलिए तैयार कर्दा मॉडल पर तवज्जा मर्कूज़ की। उन्हों ने वज़ाहत की कि किस तरह रियासत गुजरात सिर्फ़ चंद साल में फ़ाज़िल तवानाई की हामिल रियासत में तबदील हो चुकी है। नरेंद्र मोदी तक़रीर पर तक़रीबन 60 ममालिक से आए वफ़ूद ने ख़ौरमक़दम किया।

उन्हों ने मुल़्क की तरक़्क़ी में एन आर आईज़ (NRIs)के नुमायां रोल की सताइश की और बिलख़सूस गुजरात की एन आर आईज़ बिरादरी का तज़किरा किया। उन्हों ने कहा कि हमारा वीज़न सारे मुल़्क की मजमूई तरक़्क़ी यक़ीनी बनाना है और हमारी तवज्जा उस वक़्त गुजरात पर मर्कूज़ ही। उन्हों ने कहा कि हम ने बोहरान को मवाक़े में तबदील किया और मुल्क में नया मॉडल पेश किया है।

एक और बी जे पी ज़ेर इक़तिदार रियासत झारखंड के चीफ़ मिनिस्टर अर्जुन मुंडा ने भी रियासत में सरमाया कारी की ज़रूरत पर ज़ोर दिया। चीफ़ मिनिस्टर केराला ओमन चंडी ने अपनी रियासत में सरमाया कारी की हौसला अफ़्ज़ाई और इस के तहफ़्फ़ुज़ के लिए इक़दामात का तज़किरा किया।

चीफ़ मिनिस्टर राजिस्थान अशोक गेहलट ने कहा कि इन की रियासत उन चंद रियास्तों में एक है जहां तवानाई की पैदावार के निशानों की तकमील की गई है। उन्हों ने आलमी मयार के हामिल इनफ़रास्ट्रक्चर के फ़रोग़ के लिए राजस्थान इनफ़रास्ट्रक्चर डेवलपमेंट बोर्ड क़ायम करने का भी ऐलान किया।

चीफ़ मिनिस्टर हरियाणा भूपेंद्र सिंह हूड्डा ने ओवरसीज़ कम्यूनिटी की ग़ैरमामूली ख़िदमात की सताइश करते हुए रियासत की तरक़्क़ी में उन्हें बराबर का शरीक होने की अपील की।

TOPPOPULARRECENT