Sunday , October 22 2017
Home / India / एन सी टी सी का क़ियाम मोख़र मार्च में फैसला मुतवक़्क़े

एन सी टी सी का क़ियाम मोख़र मार्च में फैसला मुतवक़्क़े

गैर कांग्रेस चीफ मिनिस़्टरों की तन्क़ीद को देखते हुए हुकूमत ने क़ौमी मर्कज़ बराए इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी ( एन सी टी सी ) को यक्म मार्च से कारकरद बनाने के फैसला को मुल्तवी कर दिया है और मार्च के दूसरे हफ़्ते में रियासतों के पुलिस सरबराहा

गैर कांग्रेस चीफ मिनिस़्टरों की तन्क़ीद को देखते हुए हुकूमत ने क़ौमी मर्कज़ बराए इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी ( एन सी टी सी ) को यक्म मार्च से कारकरद बनाने के फैसला को मुल्तवी कर दिया है और मार्च के दूसरे हफ़्ते में रियासतों के पुलिस सरबराहान का एक इजलास होगा इसके बाद ही इस मर्कज़ को कारकर्द किया जा सकेगा ।

मर्कज़ी वज़ीर दाख़िला मिस्टर पी चिदम़्बरम ने दस रियासतों के चीफ मिनिस्टर्स को एक मकतूब रवाना करते हुए तीक़न दिया था कि एन सी टी सी पर आइन्दा इक़दाम डी जी पी के इजलास के बाद ही किया जाएगा । इसके बाद एन सी टी सी के डायरेक्टर और तीन जवाइंट डायरेक्टर्स के तक़र्रुत को भी रोक दिया गया था ।

मर्कज़ी मोतमिद दाख़िला तमाम रियासतों के डी जी पीज़ ( DGPs) के इलावा चीफ सेक्रेट्रीज़ और होम कमिश्नर्स को एक इजलास के लिए तलब करेंगे । इमकान है कि ये इजलास 10 मार्च को होगा जिसमें एन सी टी सी से मुताल्लिक़ तफ्सीलात और इस के काम काज के ताल्लुक़ से तबादला ख़्याल किया जाएगा । वज़ारत-ए-दाख़िला के ज़राए ने ये बात बताई ।

एन सी टी सी के क़ियाम के ख़िलाफ़ बढ़ती हुई नाराज़गी को देखते हुए चीफ मिनिस्टर छत्तीसगढ़ मिस्टर रमन सिंह ने वज़ीर आज़म को एक मकतूब रवाना करते हुए ख़ाहिश की थी कि क़ौमी यकजहती कौंसल का इजलास तलब किया जाय ताकि इस मसला पर इत्तिफ़ाक़ राय पैदा हो सके ।

TOPPOPULARRECENT