Saturday , October 21 2017
Home / India / एन सी टी सी की शिद्दत से मुख़ालिफ़त

एन सी टी सी की शिद्दत से मुख़ालिफ़त

नई दिल्ली 06 जून: इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी एन सी टी सी के ताल्लुक़ से हनूज़ किसी तरह की शुरूआत नहीं हो पाई है और गैरकांग्रेसी रियास्तों ने उसकी शिद्दत से मुख़ालिफ़त करते हुए मर्कज़ को ख़बरदार किया कि इस के क़ियाम की सूरत में मुल्क को भारी क़ीमत

नई दिल्ली 06 जून: इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी एन सी टी सी के ताल्लुक़ से हनूज़ किसी तरह की शुरूआत नहीं हो पाई है और गैरकांग्रेसी रियास्तों ने उसकी शिद्दत से मुख़ालिफ़त करते हुए मर्कज़ को ख़बरदार किया कि इस के क़ियाम की सूरत में मुल्क को भारी क़ीमत अदा करनी पड़ेगी।

दाख़िली सलामती के मसाइल पर मुनाक़िदा चीफ़ मिनिस्टर्स कांफ्रेंस में चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी, चीफ़ मिनिस्टर बिहार नतीश कुमार, डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर पंजाब सुखबीर सिंह बादल और ओडीशा के चीफ़ मिनिस्टर नवीन पटनाइक ने मर्कज़ की तजवीज़ पर शदीद तन्क़ीद करते हुए उसे वफ़ाक़ी उसूलों के अजनबी क़रार दिया।

वज़ीर ए फाइनैंस पी चिदम़्बरम ने जो एन सी टी सी के मुअम्मार तसव्वुर किए जाते हैं, अप्पोज़ीशन की तन्क़ीदों को नामुनासिब, ग़लत और इंतेहाई अफ़सोसनाक क़रार दिया।

उन्होंने कहा कि एन सी टी सी क़ायम ना करने की सूरत में मुल्क को वक़फे वक़फे से क़ीमत अदा करनी पड़ेगी। इस कांफ्रेंस में चीफ़ मिनिस्टर टामिलनाडु जया ललीता और चीफ़ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी ने शिरकत नहीं की

TOPPOPULARRECENT