Sunday , October 22 2017
Home / India / एन सी टी सी मसला का दुबारा जायज़ा लेने नतीश कुमार की ख़ाहिश

एन सी टी सी मसला का दुबारा जायज़ा लेने नतीश कुमार की ख़ाहिश

जांबदाराना और उजलत में क्या हुआ फ़ैसला क़रार देते हुए चीफ़ मिनिस्टर बिहार नीतीश कुमार ने आज वज़ीर-ए-आज़म से ख़ाहिश ( ख्वाहिस) की कि वो एन सी पी सी मसला का दुबारा जायज़ा लें और इस बात को यक़ीनी बनाए कि रियास्तों के तहफ़्फ़ुज़ के लिए जिसके बारे

जांबदाराना और उजलत में क्या हुआ फ़ैसला क़रार देते हुए चीफ़ मिनिस्टर बिहार नीतीश कुमार ने आज वज़ीर-ए-आज़म से ख़ाहिश ( ख्वाहिस) की कि वो एन सी पी सी मसला का दुबारा जायज़ा लें और इस बात को यक़ीनी बनाए कि रियास्तों के तहफ़्फ़ुज़ के लिए जिसके बारे में उन्हें तशवीश हक़ीक़ी है अहकाम में मुनासिब तबदीली की जाती है।

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के नाम अपने मकतूब में चीफ़ मिनिस्टर बिहार नीतीश कुमार ने कहा कि नए निज़ाम की वज़ाहत की जानी चाहीए। एन सी टी सी की कारकर्दगी और इख़्तेयारात का जिन पर यक्म(01)मार्च 2012 से अमल किया जाएगा, ताय्युन होना चाहीए। उन्होंने कहा कि कई रियास्तों के चीफ़ मिनिस्टर ने इस बारे में वज़ीर-ए-आज़म को मकतूब रवाना किए हैं।

और एन सी टी सी की तश्कील के मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला के उजलत में किए हुए यकतरफ़ा फ़ैसले की मुज़म्मत की है और रियास्ती हुकूमतों से मुशावरत का मुतालिबा किया है। उन्होंने कहा कि वो भी इस की ताईद करते हैं।

TOPPOPULARRECENT