Wednesday , October 18 2017
Home / AP/Telangana / एपी में डबल बेडरूम मकानात स्कीम

एपी में डबल बेडरूम मकानात स्कीम

विजयवाड़ा 15 अप्रैल: चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू ने तेलंगाना के हम मन्सब के चन्द्र शेखर राव‌ से मुतास्सिर हो कर डबल बेडरूम स्कीम का एलान किया जिसे एनटीआर हाओज़िंग स्कीम से मौसूम किया गया है। अम्बेडकर की यौम-ए-पैदाइश के मौके पर चीफ़ मिनिस्टर ने ग़रीब अवाम के लिए 10 हज़ार मकानात की तामीर का संग-ए-बुनियाद रखा।

इस मौके पर ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा कि कांग्रेस के दौर में तामीर-कर्दा मकानात ग़ैर मयारी थे और वो रहने के काबिल नहीं थे क्युं कि कांग्रेस क़ाइदीन घोटाले और करप्शन में शामिल रहे। उन्होंने कहा कि कांग्रेस के 10 साला दौरे इक्तदार में इमकना स्कीम के लिए 42 हज़ार करोड़ रुपये मंज़ूर किए गए लेकिन कांग्रेस ने मकानात की तामीर के लिए सिर्फ 12 हज़ार करोड़ रुपये ख़र्च किए।उन्होंने अम्बेडकर की ख़िदमात को ख़राज पेश किया जिन्हों ने मआशी फ़र्क़ को ख़त्म करने के लिए नुमायां काम किए।

उन्होंने कहा कि दरहक़ीक़त आँजहानी एनटी रामा राव‌ ने ग़रीबों के लिए मकानात की तामीर की मसाई की थी।चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि उनकी हुकूमत ने रियासत में ग़रीबों के लिए 6 लाख मकानात तामीर करने का फ़ैसला किया है जिस के लिए 16 हज़ार करोड़ रुपये की ज़रूरत है।

TOPPOPULARRECENT