Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / एमसीट के हर नंबर की एहमीयत, सख़्त मुसाब‌कती इमतेहान

एमसीट के हर नंबर की एहमीयत, सख़्त मुसाब‌कती इमतेहान

हैदराबाद (सियासत ब्यूरो) मनाब्डी की तैयार कर्दा एमसीट (इंजीनीयरिंग / मैडीसन) की सी डीज़ इदारा सियासत के इश्तिराक से मुफ़्त तक्सीम की जा रही है।

हैदराबाद (सियासत ब्यूरो) मनाब्डी की तैयार कर्दा एमसीट (इंजीनीयरिंग / मैडीसन) की सी डीज़ इदारा सियासत के इश्तिराक से मुफ़्त तक्सीम की जा रही है।

आज इतवार को उर्दू घर मुग़लपुरा में तक्सीम सी डीज़ तक़रीब में 500 से ज़ाइद तलबा ओ- तालिबात को ये सी डीज़ दिए गए।

इस मौक़ा पर जनाब सादिक़ हुसैन मेनेजर आंधरा बैंक मेहमान ख़ुसूसी थे। सय्यद ख़ालिद सैफ-उल्लाह मार्केटिंग हैड मनाबडी ने
सी डी की तक़सीम का खैरमक्दम किया। इस मौक़ा पर मेहमान ख़ुसूसी सादिक़ हुसैन ने इदारा सियासत की ख़िदमात की सताइश करते हुए तलबा ओ- तालिबात को मश्वरा दिया कि वो इन सी डीज़ को सिर्फ मुफ़्त हासिल करके मुसर्रत का इज़हार ना करें बल्कि इस के ज़रीया अच्छी तैयारी करते हुए काम्याबी हासिल करें।

ख़ालिद सैफ‍ उल्लाह ने एमसीट के मुताल्लिक़ मालूमात फ़राहम करते हुए कहा कि ये सख़्त मुसाब‌कती इमतेहान है। एक निशान से एक हज़ार तक रैंक में फ़र्क़ आता है। इस लिए वक़्त और सवाल के लिए मंसूबा बंदी हिक्मत-ए-अमली के साथ तैयारी करें।

एम ए हमीद केरियर कोंसलर ने एमसिट की तफ्सीलात बताते हुए तलबा और सरपरस्तों को मश्वरा दिया कि वो काम्याबी के बजाय अच्छे रैंक के ज़रीया अच्छे कोर्स और कोलेज में दाख़िले को अपना टार्गेट बनाए।

इस मौक़ा पर जनाब मंज़ूर अहमद, मुनीर अहमद, डाक्टर इस्लाम उद्दीन मुजाहिद मौजूद भी थे। जनाब मुहम्मद तमीज़‍ उद्दिन ने निज़ामत के फ़राइज़ अंजाम दिए। मनाबडी की टीम सी डी तक्सीम करते हुए तरीका-ए-कार बताया। उर्दू घर मग़लपोरा में पुराने शहर हैदराबाद के लड़के / लड़कीयों को सहूलत के लिए इंटरमीडीयट एम पी सी और इंटरमीडीयट बी पी सी के अलग अलग सी डीज़ दिए गए। ये सी डी का पहला वर्ज़न है। इस को मज़ीद रीचार्ज करते हुए दस हज़ार सवालात की मश्क़ की जा सकती हैं।

इदारा सियासत के इश्तिराक से सी डीज़ मुफ़्त दिए गए और रीचार्ज में भी कमी का एलान किया गया। सी डी से मुताल्लिक़ कोई शक और दुशवारी हो तो इस पर दिए गए फ़ोन नंबरात पर रब्त कर सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT