Tuesday , August 22 2017
Home / AP/Telangana / एमसेटर II कैंसिल,11 सितंबर को एमसेटर III मुक़र्रर चीफ़ मिनिस्टर ने किया एलान

एमसेटर II कैंसिल,11 सितंबर को एमसेटर III मुक़र्रर चीफ़ मिनिस्टर ने किया एलान

हैदराबाद 03 अगस्त: हुकूमत तेलंगाना रियासत के मेडिकल-ओ-डेंटल कॉलेजों में दाख़िलों के लिए एमसेट III मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया और इस फ़ैसले के साथ ही एमसेट III का शेडूल जारी कर दिया गया। शेडूल के मुताबिक़ एमसेट III का आइन्दा माह 11 सितंबर को इनइक़ाद अमल में लाया जाएगा।

तेलंगाना स्टेट कौंसिल बराए आला तालीम ने इस बात का एलान किया और बताया कि एमसेट III का 11 सितंबर को सुबह दस बजे ता दोपहर एक बजे तक मुनाक़िद होगा। कौंसिल ज़राए ने कहा कि एमसेट II के पर्चा सवालात का लीक होने की वजह से ही एमसेट II को कैंसिल करने पर हुकूमत मजबूर हो गई जबकि दुबारा एमसेट III में शरीक हो कर इमतेहान तहरीर करना स्टूडेंट्स के लिए तकलीफ़-दह बात होने के बावजूद बाज़ नागुज़ीर हालात के बाइस बहुत ही सख़्त तरीन फ़ैसला करने पर हुकूमत को मजबूर होने का चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने एतराफ़ किया और कहा कि एमसेट III के लिए कोई फ़ीस अदा करने की ज़रूरत नहीं होगी।

साबिक़ हाल टिक्टस के साथ ही स्टूडेंट्स इमतेहान में शिरकत करने के अहल होंगे। आला सरकारी ज़राए ने एलान किया था कि तेलंगाना हुकूमत ने आख़िर-ए-कार एमसेट II को कैंसिल कर दिया है।इस तरह पिछ्ले चंद दिन से एमसेट II के मुस्तक़बिल पर जारी तात्तुल का ख़ातमा हो गया। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने मीटिंग में एमसेट II को कैंसिल क़र देने और नए इमतेहान के इनइक़ाद को मंज़ूरी देदी।

TOPPOPULARRECENT