Sunday , August 20 2017
Home / AP/Telangana / एमसेट पेपर लीक के ख़िलाफ़ स्टूडेंट्स-ओ-सरपरस्तों का एहतेजाज

एमसेट पेपर लीक के ख़िलाफ़ स्टूडेंट्स-ओ-सरपरस्तों का एहतेजाज

हैदराबाद 29 जुलाई: एमसेट II 2016 लीक पर फ़िक्रमंद स्टूडेंट्स और सरपरस्तों ने सेक्रेट्रियट के रूबरू एहतेजाजी मुज़ाहरा करते हुए एमसेट की मंसूख़ी का मुतालिबा किया जबकि एक और ग्रुप मंसूख़ी की मुख़ालिफ़त कर रहा है और इस का ये मौकुफ़ है कि उन्हें बेहतर रैंक हासिल हुआ है जिसके बाद वो एक और एमसेट के मुतहम्मिल नहीं हो सकते। एहतेजाजियों ने कहा कि ज़रूरत पड़ने पर वो क़ानूनी राह इख़तियार करेंगे।

रियासत भर में मुख़्तलिफ़ स्टूडेंट यूनियंस से वाबस्ता तलबा ने भी अज़ला में एहतेजाजी मुज़ाहिरे किए। सीआईडी की तरफ से लीक की तौसीक़ के बाद हुकूमत एमसेट के मुताल्लिक़ हनूज़ कोई फ़ैसला नहीं कृपाई है, इस बारे में क़तई फ़ैसला मुतवक़्क़े है। सीआईडी पुलिस ने इस केस में 2 को गिरफ़्तार कर लिया। एडिशनल डायरेक्टर जनरल आफ़ पुलिस क्राईम इन्वेस्टीगेशन डिपार्टमेंट सतनारायण ने बताया कि 9 जुलाई 2016 को तेलंगाना एमसेट II )मेडिकल( इमतेहान मुनाक़िद किया गया था और 13 जुलाई को नताइज का एलान किया गया था। 19 जुलाई को एमसेट पर्चा लीक होने की ख़बर मंज़र-ए-आम आने के बाद सीआईडी ने इस सिलसिले में इबतेदाई तहक़ीक़ात करते हुए एक मुक़द्दमा दर्ज किया था। उन्हों ने बताया कि तेलंगाना सीआईडी ने धोका दही मुजरिमाना साज़िश और माल प्रेक्टिस एक्ट के तहत मुक़द्दमा दर्ज किया था जिसके तहत बड़े पैमाने पर तहक़ीक़ात का आग़ाज़ किया गया था।

तहक़ीक़ात के दौरान सीआईडी को पता लगा कि एमसेट मेडिकल के दो पर्चों लीक हुआ था और इमतेहान से 3 दिन पहले 5 मुख़्तलिफ़ शहरों में दिलचस्पी रखने वाले तलबा से इमतेहान लिखाया गया था जिसमें 320 सवालात के जवाबात मौजूद थे। सीआईडी की तहक़ीक़ात में ये इन्किशाफ़ हुआ है कि इस रैकेट में आंध्र प्रदेश, बैंगलौर और दुसरे मुक़ामात से ताल्लुक़ रखने वाले कई ब्रोकर्स और सब ब्रोकर्स शामिल हैं जिन्होंने तलबा और उन के वालिदैन से भारी रक़ूमात हासिल करते हुए ये धोका दही की थी। इस माल प्रेक्टिस में राज गोपाल रेड्डी नामी शख़्स का अहम रोल है जिसने 25 स्टूडेंट्स को बैंगलौर सिटी में इमतेहान लिखाया था। सीआईडी ने गिरफ़्तार दो मुल्ज़िमीन को मुताल्लिक़ा जज के घर पर पेश करते हुए उन्हें जेल मुंतक़िल कर दिया।

TOPPOPULARRECENT