Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / एमसेट 10 मई से त्यारियां मुकम्मल

एमसेट 10 मई से त्यारियां मुकम्मल

हैदराबाद 05 मई: इंजीनियरिंग-ओ-मेडीसिन कोर्सेस में दाख़िलों के लिए एमसेट 10 मई को मुनाक़िद होगा। एमसेट में इस मर्तबा रेकॉर्ड तादाद में 3,95,868 तलबा-ओ-तालिबात शिरकत करेंगे जिस में इंजीनीयरिंग के लिए 2,90,844 और एग्रीकल्चरल-ओ-मेडीसिन के लिए 1,05,024 त

हैदराबाद 05 मई: इंजीनियरिंग-ओ-मेडीसिन कोर्सेस में दाख़िलों के लिए एमसेट 10 मई को मुनाक़िद होगा। एमसेट में इस मर्तबा रेकॉर्ड तादाद में 3,95,868 तलबा-ओ-तालिबात शिरकत करेंगे जिस में इंजीनीयरिंग के लिए 2,90,844 और एग्रीकल्चरल-ओ-मेडीसिन के लिए 1,05,024 तलबा-ए-शामिल हैं।

एमसेट के लिए जुमला 735 टेसट सेंटरस बनाए गए हैं जिन में इंजीनीयरिंग के 534 और एग्रीकल्चर-ओ-मेडीसिन के 201 सेंटरस शामिल हैं।

एमसेट के कामयाब इनइक़ाद के लिए इंतिज़ामात मुकम्मल कर लिए गए हैं। अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए प्रोफेसर रमना राव कन्वीनर और प्रोफेसर विश्वानाथ मुआविन कन्वीनर ने बताया कि एमसेट के लिए इस मर्तबा चार नए सेंटरस जनगावें , वनपरती , भीमावर्म और चित्तूर बनाए गए हैं।

कन्वीनर एमसेट ने तलबा-ए-तालबात को अगह‌ किया कि मुक़र्ररा वक़्त से एक मिनट भी ताख़ीर से पहूंचने वाले तलबा को शिरकत की इजाज़त नहीं दी जाएगी।

टेसट के औक़ात सुबह दस् ता एक बजे दोपहर और एग्रीकल्चरल-ओ-मेडीसिन टेसट के औक़ात दोपहर ढाई बजे ता साढे़ पाँच बजे शाम होंगे।

एमसेट की इबतिदाई की 12 मई को जारी की जाएगी और इस से मुताल्लिक़ एतराज़ात 18 मई तक वसूल किए जाएंगे
। उन्होंने कहा कि 2 जून तक रंक्स का एलान करदिया जाएगा।

एमसेट इंजीनीयरिंग के नताइज ही 2 जून को जारी किए जाएंगे। एग्रीकल्चरल-ओ-मेडीसिन नताइज सुप्रीम कोर्ट फैसले के बाद जारी किए जा सकीं गे।
उन्होंने कहा कि कोई तालिब-ए-इल्म इमतिहान हाल में किसी बेक़ाइदगी में मुलव्वस पाया जाये तो उस को आइन्दा के लिए भी
एमसेट के लिए ना अहल क़रार दिया जाएगा। उन्होंने बताया कि हमेशा एमसेट में शरीक होने और ज़ाइद उम्र के तलबा की एमसेट में शिरकत की वजूहात का पता चलाने पुलिस के ज़रीया नज़र रखी गई है।

एसे तलबा की तमाम तफ़सीलात पुलिस के हवाला करदी गई हैं ताके बार बार एमसेट में शिरकत की वजूहात का पता चला सकें ।

TOPPOPULARRECENT