Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / एम बी बी एस नशिस्तों पर सीमा आंधरा क़ाइदीन को खुले बेहस का चैलेंज

एम बी बी एस नशिस्तों पर सीमा आंधरा क़ाइदीन को खुले बेहस का चैलेंज

तेलंगाना के साथ ना इंसाफ़ी का इल्ज़ाम , टी आर एस साबिक़ एम पी विनोद की प्रेस कान्फ़्रैंस

तेलंगाना के साथ ना इंसाफ़ी का इल्ज़ाम , टी आर एस साबिक़ एम पी विनोद की प्रेस कान्फ़्रैंस

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने एम बी बी एस की नशिस्तों में तेलंगाना के साथ ना इंसाफ़ी को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाया और सीमा आंधरा क़ाइदीन को खुले मुबाहिस(मुह‌) का चैलेंज क्या । पार्टी के साबिक़ रुकन पार्लीमैंट विनोद कुमार ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि तेलंगाना तहरीक(आंदोलन‌) के बाइस(सबब) तेलंगाना इलाक़ा को मुसलसल नज़रअंदाज किया जा रहा है । हर शोबे में तेलंगाना और इस के अवाम(जनता) के साथ ना इंसाफ़ियों का सिलसिला जारी है ।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत ने रियासत में एम बी बी एस की नशिस्तों में जो इज़ाफ़ा किया है इन में एक भी नशिस्त तेलंगाना के इलाक़ा में इज़ाफ़ा नहीं की गई । ये ख़ुद इस बात की दलील है कि रॉयल सीमा से ताल्लुक़ रखने वाले चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी तेलंगाना के साथ किस क़दर बुग़ज़(इष्या/वैरभाव‌) रखते हैं । विनोद कुमार ने कहा कि उस्मानिया ,गांधी और काकातीय मैडीकल कॉलिजस से ज़्यादा कुरनूल और सिद्धार्थ मैडीकल कॉलिजस में नशिस्तें मंज़ूर की गई । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना में एम बी बी इसके लिए अहल(योग्य/पात्र्) तलबा(विधियार्थी) की तादाद कम नहीं है इस के बावजूद इस इलाक़ा को मुसलसल नज़रअंदाज किया जा रहा है । विनोद कुमार ने कहा कि हुकूमत के इसी जांबदाराना रवैय्या के बाइस(सबब‌) अवाम(ज़नता) अलग तेलंगाना रियासत की मांग कररहे हैं ।

उन्हों ने कहा कि अगर सीमा आंधरा क़ाइदीन में हिम्मत हो तो वो इस मसले पर खुले मुबाहिस केलिए तैय्यार होजाएं । विनोद कुमार ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो एम बी बी ऐस नशिस्तों की तक़सीम(बांटने) में बाराबरी पैदा करते हुए तीनों इलाक़ों में एकसाँ नशिस्तें अलॉट करें ता कि तलबा(विधियार्थी/student) से इंसाफ़ हो सके । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना राष़्ट्रा समीती इस ना इंसाफ़ी पर ख़ामोश नहीं रहेगी । उन्हों ने कोंग्रेस के तेलंगाना क़ाइदीन की ख़ामोशी को तन्क़ीद(कमज़ोरी) का निशाना बनाया और कहा कि एक तरफ़ कोंग्रेस के क़ाइदीन अलहदा(अलग) तेलंगाना के हक़ में मुहिम चलाने के दावे करते हैं और दूसरी तरफ़ इस तरह की ना इंसाफ़ियों पर ख़ामोशी इख़तियार किए हुए हैं । उन्हों ने कहा कि नागरजुना सागर से कृष्णा डेल्टा को पानी की सरबराही के मसले पर भी कोंग्रेस के तेलंगाना क़ाइदीन और तेलंगाना के वुज़रा(मंत्रि/ministers) ख़ामोशी इख़तियार किए हुए हैं । उन्हों ने कहा कि टी आर ऐस तेलंगाना के हुक़ूक़(हक‌) केलिए अपनी जद्द-ओ-जहद (कोशिश‌)जारी रखेगी

TOPPOPULARRECENT