Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / एरोनाटीकल इंजीनीयरिंग में रोज़गार के शानदार मवाक़े

एरोनाटीकल इंजीनीयरिंग में रोज़गार के शानदार मवाक़े

हैदराबाद 14 नवंबर (सियासत न्यूज़) इंजीनीयरिंग में कई ब्रांचस हैं लेकिन एरोनाटीकल इंजीनीयरिंग ब्रांच बहुत कम कॉलिजस में हैं रियासत में 730 इंजीनीयरिंग कॉलिजस हैं और 32 मुख़्तलिफ़ ब्रांचस हैं लेकिन एरोनाटीकल इंजीनीयरिंग की ब्रांच पह

हैदराबाद 14 नवंबर (सियासत न्यूज़) इंजीनीयरिंग में कई ब्रांचस हैं लेकिन एरोनाटीकल इंजीनीयरिंग ब्रांच बहुत कम कॉलिजस में हैं रियासत में 730 इंजीनीयरिंग कॉलिजस हैं और 32 मुख़्तलिफ़ ब्रांचस हैं लेकिन एरोनाटीकल इंजीनीयरिंग की ब्रांच पहली दफ़ा मुस्लिम अक़ल्लीयती कॉलिज शाहजहां ग्रुप चीवड़ला को मंज़ूरी मिली। इस से मुस्लिम तलबा ज़्यादा से ज़्यादा इस्तिफ़ादा करें।

इन ख़्यालात का इज़हार यहां महबूब हुसैन जिगर हाल अहाता सियासत में मुनाक़िदा समीनार से जनाब अहमद उद्दीन चेयरमैन शाहजहां ग्रुप ने किया और कहाकि एयरलाईनज़ सनअत बैन-उल-अक़वामी है और हम ने यूक्रेन की एक इंटरनैशनल एयरक्राफ्ट कंपनी से याददाश्त मुफ़ाहमत करते हुए चौथे साल के तलबा को प्रैक्टीकल केलिए मुआहिदा किया।

सियासत के इश्तिराक से मुनाक़िदा इस समीनार को अहमद बशीर-उद-दीन फ़ारूक़ी रिटायर्ड डिप्टी ई ओ, नईम अल्लाह शरीफ़ और ताहिर फ़राज़ ने भी मुख़ातब किया। समीनार का आग़ाज़ क़रा॔त कलाम पाक से हुआ। कैरियर कौंसिलर एम ए हमीद ने निज़ामत के फ़राइज़ अंजाम दिये। इस मौक़ा पर एहसान उद्दीन अनस मौजूद थे और तलबा-ए-ओ- तालिबात और सरपरस्तों के सवालात के तश्फ़ी बख़श जवाबात दिए गई।

TOPPOPULARRECENT