Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / एल पी जी सारिफ़ीन, आधार सबसिडी के लिए मोहलत में 15 मई तक तौसी

एल पी जी सारिफ़ीन, आधार सबसिडी के लिए मोहलत में 15 मई तक तौसी

हैदराबाद 18 अप्रैल: रियास्ती हुकूमत ने कहा कि गैस सारिफ़ीन के लिए अज़ला हैदराबाद, रंगा रेड्डी, अनंतपुर, चित्तूर और मशरिक़ी गोदावरी में आधार कार्ड गैस सब्सीडी से मुताल्लिक़ दी गई मोहलत 15 मेए तक आख़िरी तारीख़ होगी और इस तारीख़ में मज़ीद कि

हैदराबाद 18 अप्रैल: रियास्ती हुकूमत ने कहा कि गैस सारिफ़ीन के लिए अज़ला हैदराबाद, रंगा रेड्डी, अनंतपुर, चित्तूर और मशरिक़ी गोदावरी में आधार कार्ड गैस सब्सीडी से मुताल्लिक़ दी गई मोहलत 15 मेए तक आख़िरी तारीख़ होगी और इस तारीख़ में मज़ीद किसी किस्म की तौसी नहीं दी जाएगी जबके माह मार्च में ही गैस सारिफ़ीन के लिए आख़िरी तारीख़ थी, लेकिन आधार कारडज़ के हुसूल में पेश आने वाली ताख़ीर कि वजहे रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर ने मर्कज़ी हुकूमत से मव‌सर नुमाइंदगी करते हुए माह मेए तक मोहलत हासिल की थी।

आज यहां अपने चैंबर में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए डाक्टर बीवी रमेश प्रिंसिपल सेक्रेटरी महिकमा फाइनैंस ने ये बात कही और बताया कि रियास्ती हुकूमत ने पहली मर्तबा मरहला अव्वल के तहत पाइलीट स्कीम आधार कार्ड गैस सब्सीडी (5) मज़कूरा अज़ला में मुतआरिफ़ की थी।

उन्हों ने बताया कि हैदराबाद में एल पी जी कनज़्यूमरस की तादाद 12,92,236 है इसी तरह ज़िला रंगा रेड्डी में 15,41,194 , ज़िला अनंतपुर में 5,54,143, ज़िला चित्तूर में 7,18,432 और ज़िला मशरिक़ी गोदावरी में एलपी जी कनज़्यूमरस की जुमला तादाद 9,42,290 है।

उन्हों ने बताया कि आधार कार्ड गैस सब्सीडी स्कीम दूसरे मरहले के तहत मज़ीद 8 अज़ला सुरेका कलिम, विजयानगरम, कृष्णा, गुंटूर, कड़पा, करनूल, आदिलआबाद और निज़ामबाद में शुरू की जा रही है।

डाक्टर पी वि रमेश ने बताया कि आइन्दा से ग़रीब-ओ-मुअम्मरीन वग़ैरा को दिए जाने वाले वज़ाइफ़ के रक़ूमात भी आधार कार्ड के ज़रीये ही फ़राहम किए जाऐंगे।

उन्हों ने अवाम से उन्हें दी जाने वाली सब्सीडी से इस्तिफ़ादा करने के लिए जल्द से जल्द आधार कारडज़ हासिल कर लेने की पुरज़ोर ख़ाहिश की।

TOPPOPULARRECENT