Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / एवान की कार्रवाई में रुकावट नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त

एवान की कार्रवाई में रुकावट नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने असेंबली में तेलुगु देशम अरकान के रवैये पर सख़्त ब्रहमी का इज़हार किया। उन्होंने कहा कि एवान की कार्रवाई में रुकावट को हरगिज़ बर्दाश्त नहीं किया जाएगा और हुकूमत सख़्त कार्रवाई करेगी।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने असेंबली में तेलुगु देशम अरकान के रवैये पर सख़्त ब्रहमी का इज़हार किया। उन्होंने कहा कि एवान की कार्रवाई में रुकावट को हरगिज़ बर्दाश्त नहीं किया जाएगा और हुकूमत सख़्त कार्रवाई करेगी।

एवान से तेलुगु देशम अरकान की मुअत्तली के बाद अप्पोज़ीशन की तरफ से मुअत्तली की मुद्दत में कमी की सिफ़ारिश पर मुदाख़िलत करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि उन्होंने अपने 40 साला सियासी कैरीयर में एवान में इस तरह की सूरत-ए-हाल नहीं देखा है। उन्होंने कहा कि नई रियासत तेलंगाना के क़ियाम के बाद जब पहली मर्तबा असेंबली मीटिंग शुरू हुवी और नए अरकान हलफ़ ले रहे थे, उस वक़्त भी तेलुगु देशम अरकान नारे लगाते हुए एवान में दाख़िल हुए।

चीफ़ मिनिस्टर ने इल्ज़ाम आइद किया कि तेलुगु देशम अरकान मंसूबा बंद तरीके से एवान की कार्रवाई में रुकावट पैदा करने वाहिद एजंडा के साथ असेंबली आए हैं। उन्होंने रिमार्क किया कि तेलुगु देशम अरकान एवान की कार्रवाई में रुकावट का एलान कर रहे हैं जबकि हुकूमत एवान की कार्रवाई चलाकर दिखाएगी।

असेंबली मीटिंग किस तरह चलाए जाये हुकूमत अच्छी तरह जानती है और इस के लिए क़वाइद भी मौजूद हैं। चीफ़ मिनिस्टर ने एवान की कार्रवाई में रुकावट पैदा करने से मुताल्लिक़ तेलुगु देशम अरकान के रिमार्क पर ब्रहमी ज़ाहिर की। उन्होंने कहा कि हुकूमत चाहती हैके अवामी मसाइल पर मुबाहिस हूँ इस के लिए असेंबली के अय्याम में तौसी के लिए भी हुकूमत तैयार है।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि हुकूमत अवामी मसाइल पर अप्पोज़ीशन की तामीरी तजावीज़ को क़बूल करने तैयार है। उन्होंने कहा कि तेलुगु देशम अरकान अगर अपने रवैये में तबदीली नहीं लाएंगेगे तो उनके ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई नागुज़ीर होगी।

चीफ़ मिनिस्टर ने वज़ाहत की के एवान में क़ौमी तराने की तौहीन के मुर्तक़िब अरकान को ग़ैर मशरूत माज़रत ख़्वाही करनी चाहीए, चाहे इन अरकान का ताल्लुक़ बरसर-ए-इक्तदार पार्टी से क्युं ना हो। के सी आर ने कहा कि सारी दुनिया में गवर्नर के ख़ुतबे के मौके पर हुई हंगामा आराई को देखा है और तेलंगाना रियासत को बदनामी से बचाने के लिए ये कार्रवाई की गई।

TOPPOPULARRECENT