Wednesday , September 20 2017
Home / Hyderabad News / एस एससी बोर्ड के वैब साईट्स काम नहीं कर रही

एस एससी बोर्ड के वैब साईट्स काम नहीं कर रही

हैदराबाद 21 नवंबर: एस एससी उम्मीदवारों की फ़ीस-ओ-तफ़सीलात जो कि ऑनलाईन दाख़िल करने के अहकामात दिए गए हैं उन पर अमल आवरी के लिए ताहाल बोर्ड आफ़ सेकेंडरी की वैब साईट काम ही नहीं कर रही है।

सरकारी-ओ-ख़ानगी स्कूलों के ज़िम्मेदारान ने इस बात की शिकायत की के महिकमा तालीम की तरफ से इख़तियार करदा लापरवाही से ना सिर्फ स्कूलों को मुश्किलात का सामना करना पड़ रहा है बल्कि स्कूल इंतेज़ामीया तलबा की तफ़सीलात मुताल्लिक़ा महिकमा को पहूँचाने से भी क़ासिर हैं।

इब्तिदा में महिकमा की तरफ से 16 नवंबर फ़ीस के इदख़ाल की आख़िरी तारीख़ मुक़र्रर करते हुए 21 नवंबर तक की मोहलत स्कूल इंतेज़ामीया को फ़राहम की गई थी ताके स्कूल इंतेज़ामीया तमाम उम्मीदवारों की फ़हरिस्त-ओ-तफ़सीलात ऑनलाईन दाख़िल कर सकें लेकिन अब तक भी वैब साईट काम ही नहीं कर रही है महिकमा की तरफ से 21 नवंबर तक की मोहलत में मज़ीद तौसीअ करते हुए उसे /23 नवंबर कर दिया गया है। इस के बावजूद भी अब तक ऑनलाईन तफ़सीलात फ़राहम करने के अमल को शुरू नहीं किया जा सका है जिसकी बुनियादी वजह वैब साईट में मौजूद टेकनीकी ख़राबी बताई जा रही है।

महिकमा तालीम की तरफ से ताहाल साबिक़ा तालीमी निसाब पर इमतेहान के मुताल्लिक़ सही नहीं की गई है जबकि सैंकड़ों तलबा जो कि साल पिछ्ले क़दीम निसाब का इमतेहान लिखने के बाद नाकाम हुए थे वो इस मर्तबा इमतेहानी फ़ीस अदा कर रहे हैं लेकिन उन्हें अब तक ये बात पता नहीं है के आया वो साबिक़ा निसाब के पर्चा सवालात हल करेंगे या फिर उन्हें भी नए निसाब के मुताबिक़ पर्चा सवालात हल करने होंगे।

TOPPOPULARRECENT