Thursday , September 21 2017
Home / Hyderabad News / एस ए इम्पेरियल गार्डन टोली चौकी में कल रिश्तों का दूबदू प्रोग्राम

एस ए इम्पेरियल गार्डन टोली चौकी में कल रिश्तों का दूबदू प्रोग्राम

ईदुज्ज़ुहा के पेशे नज़र मुस्लिम लड़कों और लड़कियों की शादियों को तय करने के सिलसिले में इदारा सियासत और माइनॉरिटीज डेवलपमेंट फ़ोरम ने वालिदैन और सरपरस्तों के लिए 47वां दूबदू मुलाक़ात प्रोग्राम मुनाक़िद करने का फैसला किया है।

बरसरे मौक़ा मन पसंद और मौज़ूं रिश्तों के इंतिख़ाब के लिए ये प्रोग्राम इतवार 13 सितंबर सुबह 10 ता 4 बजे शाम एस ए इम्पेरियल गार्डन टोली चौकी मेन रोड पर मुनाक़िद होगा।

जिस में मुख़्तलिफ़ काबिलियत रखने वाले लड़कों और लड़कियों के सैंकड़ों प्यामात मुलाहिज़ा के लिए रखे जाएंगे। जनाब आबिद सिद्दीक़ी सदर एम डी एफ ने बताया कि गुज़िश्ता चंद दिनों से मुस्लिम वालिदैन का इसरार था कि ईद के मौक़ा पर बैरूनी मुल्कों से अक्सर लड़कों की आमद का सिलसिला रहता है और ऐसे मौक़ा पर दूबदू प्रोग्राम के ज़रीए कई रिश्ते तय होने के इमकानात पैदा होते हैं।

चुनांचे वालिदैन की ख़ाहिशात को मद्दे नज़र रखते हुए ये अहम और ख़ुसूसी प्रोग्राम मुनाक़िद किया जा रहा है जिस में इंजीनीयरिंग, मेडीसिन, फार्मेसी, एम बी ए, एम सी ए, बी एड, बी ए, बी कॉम, बी एस सी, एंटर मिडीएट, वोकेशनल, एस एस सी, आलिम, हाफ़िज़ और फ़ाज़िल, और दीगर काबिलियत रखने वाले लड़कों और लड़कियों के प्यामात शामिल किए गए हैं।

TOPPOPULARRECENT