Thursday , October 19 2017
Home / Islami Duniya / एहतेजाज नाकाम बनाने कुवैती पुलिस का आँसू गैस का इस्तेमाल

एहतेजाज नाकाम बनाने कुवैती पुलिस का आँसू गैस का इस्तेमाल

कुवैत की पुलिस ने आँसू गैस इस्तेमाल की और एस्टन दस्ती बम इस्तेमाल किए ताकि अपोज़ीशन के जलूस को मुंतशिर किया जा सके जो नामवर नाराज़ क़ाइद मुस्लिम अल बुराक़ की रिहाई का मुतालिबा कर रहा था। वकील इस्तिग़ासा ने कल साबिक़ रुक्न पार्लीयाम

कुवैत की पुलिस ने आँसू गैस इस्तेमाल की और एस्टन दस्ती बम इस्तेमाल किए ताकि अपोज़ीशन के जलूस को मुंतशिर किया जा सके जो नामवर नाराज़ क़ाइद मुस्लिम अल बुराक़ की रिहाई का मुतालिबा कर रहा था। वकील इस्तिग़ासा ने कल साबिक़ रुक्न पार्लीयामेंट बुराक़ को 10 दिन के लिए हिरासत में ले लेने का हुक्म दिया था।

क्योंकि उन्हों ने मुबैयना तौर पर अदलिया के ख़िलाफ़ इहानत अंगेज़ तबसरा किया था। जुनूब मग़रिबी कुवैत सिटी में कल रात बुराक़ की क़ियामगाह पर हज़ारों अफ़राद जमा हो गए थे और उन्हों ने क़रीबी जेल तक जलूस निकाला जहां साबिक़ अपोज़ीशन लीडर ज़ेरे हिरासत थे।

बुराक़ ने मुबैयना तौर पर साबिक़ सीनियर ओहदेदारों बाशमोल बरसरे इक़्तेदार पार्टी के अरकान पर लाखों डॉलर सरकारी रक़ूमात का सरका करने और उन्हें गै़र क़ानूनी तौर पर मुंतक़िल करने का इल्ज़ाम आइद किया था। उन्हों ने अदलिया पर भी तन्क़ीद की थी।

TOPPOPULARRECENT