Sunday , August 20 2017
Home / Uttar Pradesh / एफ़आईआर दर्ज करने में पुलिस की लापरवाही

एफ़आईआर दर्ज करने में पुलिस की लापरवाही

सीतापूर: फायरिंग के वाक़िये में पुलिस की शिकायत दर्ज करने में ग़ैरमामूली ताख़ीर से एक 40 साला शख़्स की जान चली गई जिस पर हुक्काम ने 3 पुलिस मुलाज़िमीन बिशमोल एक सब इन्सपेक्टर को मुअत्तल कर दिया। इस ख़ुसूस में सीतापूर के एसपी बीपी सिंह ने अहकामात जारी कर दिए हैं।

मुतवफ़्फ़ी शख़्स की दुख़तर ने ये शिकायत की है कि उनके वालिद सज्जन कल शब किसी तनाज़ा पर एक शख़्स प्रमोद की फायरिंग में ज़ख़मी हो गए थे उन्हें फ़ील-फ़ौर मुक़ामी कम्यूनिटी हेल्त सेंटर से रुजू किया गया लेकिन उन्हें एफ़आईआर दर्ज करवाने के लिए पुलिस स्टेशन भेज दिया गया क्यों कि ये एक पुलिस केस था जहां पर पुलिस ने एफ़आईआर दर्ज करने और दीगर ज़ाबतों की तकमील के लिए घंटों इंतेज़ार करवाया जिसके बाइस सज्जन की हालत बिगड़ गई।

बरवक़्त तिब्बी इमदाद ना मिलने पर फ़ौत हो गए। पुलिस सुप्रिटेंडेंट‌ ने बताया कि मुतवफ़्फ़ी की दुख़तर की शिकायत पर एक सब इन्सपेक्टर जगन्नाथ शर्मा और कांस्टेबल जतिंद्र और वीमल को मुअत्तल कर दिया गया। बादअज़ां एक केस दर्ज करके असल मुल्ज़िम को गिरफ़्तार कर लिया गया और सर्किल ऑफीसर को हिदायत दी गई है कि सोगवार ख़ानदान के इल्ज़ामात की तहक़ीक़ात करें|

TOPPOPULARRECENT