Tuesday , October 17 2017
Home / India / एफ़ आई आर वापिस लेने में चिदम़्बरम का रोल नहीं

एफ़ आई आर वापिस लेने में चिदम़्बरम का रोल नहीं

नई दिल्ली १६ दिसम्बर: ( पी टी आई) वज़ारत-ए-दाख़िला ने आज कहा कि वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने दिल्ली के होटल मालिक के ख़िलाफ़ एफ़ आई आर वापिस लेने में कोई रोल अदा नहीं किया है। होटल मालिक पर इल्ज़ाम है कि उन्हों ने धोका दही और जाअल साज़ी

नई दिल्ली १६ दिसम्बर: ( पी टी आई) वज़ारत-ए-दाख़िला ने आज कहा कि वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने दिल्ली के होटल मालिक के ख़िलाफ़ एफ़ आई आर वापिस लेने में कोई रोल अदा नहीं किया है। होटल मालिक पर इल्ज़ाम है कि उन्हों ने धोका दही और जाअल साज़ी की है।

मर्कज़ी मोतमिद दाख़िला आर के सिंह ने ये भी दावे किया कि वज़ारत-ए-दाख़िला की जानिब से दिल्ली हुकूमत को एफ़ आई आर वापिस लेने के लिए रवाना करदा मकतूब का मुसव्वदा में वज़ीर-ए-दाख़िला या मोतमिद दाख़िला या फिर जवाइंट सैक्रेटरी की जानिब से रवाना करने की तसदीक़ नहीं होती और इस से वज़ारत-ए-दाख़िला का ख़त होने का कोई मुनासिब सबूत नहीं मिलता।

उन्हों ने कहा कि मकतूब की तहरीर से ही ज़ाहिर होता है कि इस में कुछ नुक़्स पाया जाता है। इस मकतूब को वज़ीर-ए-दाख़िला ने रवाना नहीं किया और मोतमिद दाख़िला के फाईल में भी इस मकतूब का ज़िक्र नहीं है। मुताल्लिक़ा जवाइंट सैक्रेटरी ने भी कहा है कि इस तरह का मकतूब उन्हों ने नहीं भेजा।

आर के सिंह ने ये ब्यान उस तनाज़ा के पस-ए-मंज़र में दिया है कि वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने होटल मालिक एस पी गुप्ता जो मसरज़ सौ नायर होटल्स प्राईवेट लिमीटेड की निगरानी करते हैं के ख़िलाफ़ एफ़ आई आर को वापिस लेने के लिए मकतूब लिखा था।गुप्ता से मुताल्लिक़ तीन एफ़ आई आर में इल्ज़ाम आइद किया गया है कि उन्हों ने आँजहानी वज़ीर-ए-आज़म राहुल गांधी, कांग्रेस सदर सोनीया गांधी के नामों का मुबय्यना तौर पर ग़लत इस्तिमाल करते हुए एक फ़र्म को धोका दिया और करोड़ों रुपय हासिल कर लिये।

इन रिपोर्टों में ये भी बताया गया है कि गुप्ता ने चिदम़्बरम के मुवक्किल की हैसियत से भी फ़ायदा उठाने की कोशिश की जो अदालत में एक वकील की हैसियत से उन के मुक़द्दमात की पैरवी कररहे हैं। ताहम वज़ारत-ए-दाख़िला ने इस की तरदीद की है।

TOPPOPULARRECENT