Sunday , October 22 2017
Home / India / एफ़ बी आई ने बोस्टन धमाकों के दो मुश्तबा अफ़राद की तसावीर जारी कीं

एफ़ बी आई ने बोस्टन धमाकों के दो मुश्तबा अफ़राद की तसावीर जारी कीं

बोस्टन: अमेरीकी वफ़ाक़ी तहक़ीक़ाती इदारे (एफ़ बी आई) ने बोस्टन में हुए धमाकों से मुंसलिक दो मुश्तबा अफ़राद की तसावीर और वीडीयो जारी कर उनकी शनाख़्त के लिए लोगों से मदद तलब की है.

बोस्टन: अमेरीकी वफ़ाक़ी तहक़ीक़ाती इदारे (एफ़ बी आई) ने बोस्टन में हुए धमाकों से मुंसलिक दो मुश्तबा अफ़राद की तसावीर और वीडीयो जारी कर उनकी शनाख़्त के लिए लोगों से मदद तलब की है. इन दोनों अफ़राद को धमाकों से ठीक पहले मैराथन दौड़ के इख़तेताम लाईन के पास पीठ पर थैले लटका देखा गया था.

इन धमाकों में तीन लोगों की मौत हो गई थी और 170 से ज़्यादा लोग ज़ख़मी हुए थे. मैराथन दौड़ वाले रास्ते पर लगे निगरानी कैमरे से ली गई वीडीयो में इन दोनों अफ़राद को सड़क के किनारे से रेस के इख़तेताम लाईन की तरफ़ जाते देखा जा सकता है. सर पर टोपी और पीठ पर थैले लटकाए इन दोनों लोगों को मुश्तबा 1 और मुश्तबा 2 का नाम दिया गया है.

एफ़ बी आई ने अगरचे इन दोनों की शहरीयत का इन्किशाफ़ नहीं किया है. जांच एजैंसी ने कहा कि दोनों मुश्तबा अफ़राद में से एक ने दूसरे धमाके वाले मुक़ाम के क़रीब एक रेस्तरा के सामने अपना बैग रखा था. एफ़ बी आई के ख़ुसूसी इंचार्ज एजैंट रिचर्ड डेसलरीरस ने कहा कि आज हम इन दोनों मुश्तबा अफ़राद की शनाख़्त के लिए लोगों से मदद मांग रहे हैं. तसावीर, वीडीयोज़ और दूसरे सबूतों की गेनता से जांच के बाद हम दो मुश्तबा अफ़राद की तस्वीर जारी कर रहे हैं. ये दोनों इन धमाकों से जुड़े हुए महसूस होते हैं.

उन्होंने कहा कि एजैंसी को भरोसा है की लोग उसकी आँख और कान बनेंगे. इन दोनों मुश्तबा अफ़राद की शनाख़्त और तलाश में आम लोग काफ़ी अहम किरदार अदा कर सकते हैं

TOPPOPULARRECENT