Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / ए आई सी सी मुबस्सिर वीलार रवी की आज हैदराबाद आमद

ए आई सी सी मुबस्सिर वीलार रवी की आज हैदराबाद आमद

हैदराबाद १२ अगस्त (सियासत न्यूज़) मर्कज़ी वज़ीर-ओ-ए आई सी सी मुबस्सिर वीलार रवी 12 अगस्त को हैदराबाद पहुंचेंगी। चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी केइलावा दीगर क़ाइदीन से भी मुलाक़ात करेंगी। नामज़द ओहदों के तक़र्रुत के इ

हैदराबाद १२ अगस्त (सियासत न्यूज़) मर्कज़ी वज़ीर-ओ-ए आई सी सी मुबस्सिर वीलार रवी 12 अगस्त को हैदराबाद पहुंचेंगी। चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी केइलावा दीगर क़ाइदीन से भी मुलाक़ात करेंगी। नामज़द ओहदों के तक़र्रुत के इलावा रियासतके दीगर मसाइल पर पार्टी क़ाइदीन से तबादला-ए-ख़्याल करेंगी। तलंगाना मसला पर तलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट से मुलाक़ात का क़वी इमकान है।

वाज़िह रहे कि पार्लीमैंट सैशन के पहले दिन ऐवान में तलंगाना की ताईद में नारे लगाते हुए एहतिजाजकरने वाले तलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट पर पार्टी सदर सोनीया गांधी ने ब्रहमी का इज़हार किया था। पार्लीमैंट को तीन दिन की तातीलात के बाइस तमाम अरकान-ए-पार्लीमैंट हैदराबाद पहुंच चुके हैं।

उम्मीद है कि वीलार रवी तलंगाना के अरकान-ए-पार्लीमैंट से मुलाक़ात करेंगी। यू पी ए की राबिता कमेटी के इजलास में किए गए फ़ैसलों से उन्हेंवाक़िफ़ कराईंगी।

वाज़िह रहे कि रियासत में बर्क़ी बोहरान का मसला अभी ठंडा पड़ा ही था कि फ़ीस री एमबरसमनट स्कीम का मसला छा गया। हुक्मराँ कांग्रेस के बिशमोल तमाम अप्पोज़ीशन जमातें, वुज़रा की सब कमेटी की जानिब से हुकूमत को पेश करदा सिफ़ारिशकी मुख़ालिफ़त कर रही हैं और तलबा तंज़ीमों की जानिब से बड़े पैमाने पर एहतिजाज किया जा रहा है।

पार्टी ज़राए ने बताया कि सोनीया गांधी के सयासी मुशीर अहमद पटेल ने इस मसला पर चीफ़ मिनिस्टर से फ़ोन पर तबादला-ए-ख़्याल किया ही, जिस का वीलार रवी जायज़ा लेंगी।

इलावा अज़ीं रियासत में बोर्ड और कारपोरेशन के नामज़द ओहदों पर तक़र्रुत के लिए पार्टी क़ाइदीन का चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस पर दबाव‌ बढ़ रहा ही। हुकूमत और पार्टी के दरमयान पुल का काम करने वाली राबिता कमेटी ने भी बोर्ड और कारपोरेशन के नामज़द ओहदों पर तक़र्रुत का मश्वरा दिया है। इस मसला पर भी वीलार रवी पार्टी क़ाइदीन की राय हासिल करेंगी।

TOPPOPULARRECENT