Tuesday , August 22 2017
Home / Khaas Khabar / ए पी असेंबली के मानसून सेशन का आज से आग़ाज़

ए पी असेंबली के मानसून सेशन का आज से आग़ाज़

हैदराबाद 31 अगस्त: आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ असेंबली और ए पी क़ानूनसाज़ कौंसिल के मानसून सेशन का 31 अगस्त से आग़ाज़ होगा। तवक़्क़ो हैके पाँच यौम तक जारी रहेगा।

ताहम इस मुख़्तसर मुद्दती असेंबली‍ ओ‍ कौंसिल के मानसून सेशन में गर्मा गर्म मबाहिस के लिए अप्पोज़ीशन अपनी तैयारीयां कर रही है। समझा जाता हैजे असेंबली सेशन में आंध्र प्रदेश के लिए ख़ुसूसी मौक़िफ़ का हुसूल और रियासती राजधानी की तामीर के लिए ज़बरदस्ती आराज़ीयात का हुसूल के मसले पर इंतेहाई गर्मा गर्म मबाहिस की क़ौमी उम्मीद पाई जाती है और बरसर-ए-इक्तदार तेलुगु देशम पार्टी अप्पोज़ीशन जमात वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की तरफ से एवान में हंगामी आराई करने की किसी भी कोशिश का मुँह तोड़ जवाब देने के लिए वुज़रा और अरकाने असेंबली को तैयार रहने की तेलुगु देशम मुक़न्निना पार्टी आंध्र प्रदेश के मुनाक़िदा मीटिंग में सख़्त हिदायात दी गई हैं और दूसरी तरफ़ अप्पोज़ीशन‍ ओ‍ वाई एस आर कांग्रेस मुक़न्निना पार्टी का भी अहम मीटिंग लोटस पाउंड में मुनाक़िद हुआ।

मानसून सेशन का 31अगस्त से आग़ाज़ होगा और इस असेंबली मीटिंग के पुरअमन-ओ-कामयाब इनइक़ाद के लिए बड़े पैमाने पर इंतेज़ामात को मुकम्मिल कर लिया गया।

TOPPOPULARRECENT