Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / ए पी एन जी औज़ का हड़ताल ख़त्म करने से इनकार

ए पी एन जी औज़ का हड़ताल ख़त्म करने से इनकार

आंध्र प्रदेश नान गज़ीटेड ऑफीसरस एसोसीएशन ने सीमा आंध्र में जारी हड़ताल से दसतबरदारी इख़तियार करने चीफ़ सेक्रेटरी डक्टर पी के मोहंती की अपील को मुस्तर्द कर दिया और एलान किया कि हुकूमत की तरफ से वाज़िह तीक़न तक हड़ताल को ख़त्म करने का सवा

आंध्र प्रदेश नान गज़ीटेड ऑफीसरस एसोसीएशन ने सीमा आंध्र में जारी हड़ताल से दसतबरदारी इख़तियार करने चीफ़ सेक्रेटरी डक्टर पी के मोहंती की अपील को मुस्तर्द कर दिया और एलान किया कि हुकूमत की तरफ से वाज़िह तीक़न तक हड़ताल को ख़त्म करने का सवाल पैदा नहीं होगा।

चीफ़ सेक्रेटरी के साथ बातचीत के इख़तताम पर मीडिया से बात करते हुए अशोक बाबू सदर ए पी एन जी औज़ एसोसीएशन ने ये बात कही और बताया कि रियासत के मौजूदा हालात को पेशे नज़र रखते हुए चीफ़ सेक्रेटरी ने जारी हड़ताल को ख़त्म करके डयूटी अंजाम देने की मुलाज़मीन यूनीयन क़ाइदीन से अपील की थी।

लेकिन मुलाज़मीन यूनीयन क़ाइदीन ने सयासी फ़ैसले के ज़रीये वाज़िह तीक़न हुकूमत की तरफ से देने पर हड़ताल को ख़त्म करने की शर्त पेश की।

बाबू ने कहा कि चीफ़ सेक्रेटरी ने उनसे दरयाफ़त किया कि आख़िर आप लोग हड़ताल क्यों कररहे हैं हुकूमत को ख़ुद इलम नहीं है लिहाज़ा जारी हड़ताल की वजह किया है वाक़िफ़ करवाने पर ज़रूरी इक़दामात किए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि चीफ़ सेक्रेटरी ने कहा कि आप अपने मसाइल पेश करें ताकि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से बात करके ख़ुद चीफ़ मिनिस्टर के साथ क़ाइदीन कि मीटिंग मुनाक़िद किया जा सके।

अशोक बाबू ने कहा कि अगर चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी के साथ मुलाज़मीन यूनीयन क़ाइदीन कि मीटिंग तलब करने पर वो भी बातचीत के लिए तैयार हैं।

TOPPOPULARRECENT