Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / ए पी में दुनिया की सब से बड़ी रिंगरोड का मंसूबा

ए पी में दुनिया की सब से बड़ी रिंगरोड का मंसूबा

एसा मालूम होता हैके इक़तिदार पर फ़ाइज़ सियासी क़ाइदीन अवाम से बुलंद बाँग वादे करने के मुआमले में एक दूसरे पर सबक़त लेने की कोशिशों में मसरूफ़ हैं।

एसा मालूम होता हैके इक़तिदार पर फ़ाइज़ सियासी क़ाइदीन अवाम से बुलंद बाँग वादे करने के मुआमले में एक दूसरे पर सबक़त लेने की कोशिशों में मसरूफ़ हैं।

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने अपनी आबाई रियासत गुजरात के शहर अहमदाबाद में हिंदुस्तान के पहले वज़ीर-ए-दाख़िला आँजहानी सरदार वल्लभ भाई पटेल का मुजस्समा नसब करने का एलान किया जो बाकोल उन के दुनिया का सब से बड़ा मुजस्समा होगा।

तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने पिछ्ले रोज़ ये एलान किया कि हुसैन सागर झील के किनारे दुनिया की सब से बड़ी बुलंद तरीन इमारत तामीर की जाएगी।

आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू ने पीर से शुरू होने वाले दौरा-ए-जापान के आग़ाज़ से पहले एलान किया कि आंध्र प्रदेश में एक इंतिहाई तरकिया फ़तह ख़ूबसूरत दारुउल हुकूमत तामीर किया जाएगा जिस के साथ 5000 मिलियन अमरीकी डालर की मालियत से 180 किलो मीटर तवील रिंग तामीर की जाएगी जो ना सिर्फ़ हिंदुस्तान बल्कि सारी दुनिया में सब से बड़ी रिंग रोड होगी।

उन्होंने आंध्र प्रदेश में बड़े पैमाने पर तामीर-ओ-तरक़्क़ी के कामों के आग़ाज़ का इशारा देते हुए जापानी सरमाया कारों को अपनी रियासत में सरमाया कारी की तरग़ीब दी।

51 सफ़हात पर मुश्तमिल ब्रोशरस जापानी और अंग्रेज़ी ज़बानों में तैयार किए गए हैं। चंद्रबाबू नायडू ने जापानी सरमाया कारों से मुख़ातिब होते हुए यूकोसो का लफ़्ज़ इस्तेमाल किया जिस के मानी ख़ुशआमदीद हैं। चंद्रबाबू नायडू ने जापानी सरमायाकारों से कहा है कि आंध्र प्रदेश के नए दारुल हुकूमत में आइन्दा दस साल के दौरान 2000 ता 3000 हज़ार मिलियन अमरीकी डालर की सरमाया कारी के मवाक़े दस्तयाब रहेंगे।

आलमी मयार के शहरी इंफ्रास्ट्रक्चर और सरकारी-ओ-अवामी साझेदारी में सरमाया कारी के साज़गार मवाक़े हैं। ब्रोशर के मुताबिक़ प्रोजेक्ट रिपोर्ट में वाज़िह किया गया है के आंध्र प्रदेश का अफ़सानवी सदर मुक़ाम 12000 हेक्टर अराज़ी पर मुहीत होगा जिस में 21 लाख नफ़ूस की आबादी के साथ 7000 मुरब्बा किलोमीटर पर मुहीत मेट्रो पोलटीन इलाक़ा होगा।

TOPPOPULARRECENT