Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / ए पी हुकूमत अक़लियती इदारों पर जल्द तक़र्रुत के हक़ में

ए पी हुकूमत अक़लियती इदारों पर जल्द तक़र्रुत के हक़ में

आंध्र प्रदेश हुकूमत ने अक़लियती इदारों की तक़सीम के बारे में तेलंगाना हुकूमत से तफ़सीलात तलब की हैं। आंध्र प्रदेश हुकूमत अक़लियती इदारों पर जल्द तक़र्रुत के हक़ में है और इस सिलसिले में इदारों की तक़सीम का अमल तेज़ करने के लिए तेलंगान

आंध्र प्रदेश हुकूमत ने अक़लियती इदारों की तक़सीम के बारे में तेलंगाना हुकूमत से तफ़सीलात तलब की हैं। आंध्र प्रदेश हुकूमत अक़लियती इदारों पर जल्द तक़र्रुत के हक़ में है और इस सिलसिले में इदारों की तक़सीम का अमल तेज़ करने के लिए तेलंगाना हुकूमत से नुमाइंदगी की गई।

बताया जाता हैके चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू ने वज़ीर-ए-क़लीयती बहबूद प्ले रघूनाथ रेड्डी को हिदायत दी कि वो तेलंगाना हुकूमत के साथ ताल मेल के ज़रीये अक़लियती इदारों की जल्द तक़सीम को यक़ीनी बनाईं ताके इन इदारों पर तक़र्रुत किए जा सकीं।

अक़लियती फाइनैंस कारपोरेशन उर्दू एकेडेमी , हज कमेटी , अक़लियती कमीशन और वक़्फ़ बोर्ड की तशकील के सिलसिले में आंध्र प्रदेश हुकूमत की तरफ से सरगर्मीयों का आग़ाज़ होचुका है।

आंध्र प्रदेश हुकूमत हज सीज़न के आग़ाज़ से पहले नई हज कमेटी तशकील देने पर ग़ौर कर रही है। ताहम हज 2015 के लिए आंध्र प्रदेश के आज़मीन के इंतेज़ामात तेलंगाना हज कमेटी अंजाम देगी।

इस सिलसिले में याददाश्त मुफ़ाहमत पर दस्तख़त किए जाऐंगे। बताया जाता हैके आंध्र प्रदेश के तेलुगु देशम से ताल्लुक़ रखने वाले अक़लियती क़ाइदीन अक़लियती इदारों पर तक़र्रुत के लिए हुकूमत से मुसलसिल नुमाइंदगी कर रहे हैं।

अक़लियती फाइनैंस कारपोरेशन उर्दू एकेडेमी और वक़्फ़ बोर्ड की तक़सीम से मुताल्लिक़ फाइलें हुकूमत के पास ज़ेर अलतवा हैं। उनकी जल्द यकसूई के लिए कोशिश की जा रही है ताके इन इदारों पर पार्टी से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद को नामज़द किया जा सके।

वक़्फ़ बोर्ड की तक़सीम के लिए सेंट्रल वक़्फ़ कौंसिल की मंज़ूरी ज़रूरी है और दोनों रियासतों के ओहदेदार इस सिलसिले में मर्कज़ से नुमाइंदगी करेंगे। बताया जाता हैके तक़सीम का अमल मुकम्मिल होते ही आंध्र प्रदेश हुकूमत अक़लियती फाइनैंस कारपोरेशन के सदर नशीन और बोर्ड आफ़ डायरेक्टरस को नामज़द करेगी।

TOPPOPULARRECENT