Thursday , October 19 2017
Home / India / ऐवान की कार्रवाई बलारुकावट जारी रखने हुकूमत का जे डी यू से रब्त

ऐवान की कार्रवाई बलारुकावट जारी रखने हुकूमत का जे डी यू से रब्त

हुकूमत ने अपोज़ीशन जनतादल (यूनाईटेड) से रब्त पैदा किया है क्योंकि पार्लियामेंट में मुसलसल ख़ललअंदाज़ी के नतीजे में यू पी ए का ख़ुसूसी प्रोग्राम ग़िज़ाई तमानीयत बिल जिस के तहत हुकूमत का मक़सद है कि आबादी की 67 फ़ीसद तादाद को सस्ते दामों

हुकूमत ने अपोज़ीशन जनतादल (यूनाईटेड) से रब्त पैदा किया है क्योंकि पार्लियामेंट में मुसलसल ख़ललअंदाज़ी के नतीजे में यू पी ए का ख़ुसूसी प्रोग्राम ग़िज़ाई तमानीयत बिल जिस के तहत हुकूमत का मक़सद है कि आबादी की 67 फ़ीसद तादाद को सस्ते दामों पर ग़िज़ाई अजनास फ़राहम की जाएं, मंज़ूर नहीं होसका।

मानसून इजलास के 5 अगस्ट को आग़ाज़ के बाद से ही लोक सभा और राज्य सभा की कार्रवाई में मुतअद्दिद मसाइल बिशमोल तेलंगाना, ख़ित्ता क़बज़ा पर फायरिंग और गुमशुदा कोल बलॉक मुख़तस करने के फाईलस के सिलसिले में अपोज़ीशन की हंगामा आराई की वजह से दोनों ऐवानों में कोई कार्रवाई नहीं की जा सकी।

हुकूमत ने ग़िज़ाई तमानीयत बिल लोक सभा में पेश किया लेकिन इस पर अभी तक ग़ौर नहीं किया जा सका। ये क़ानून सदारती आर्डीनैंस की जगह लेगा जो जुलाई में जारी किया गया है। बिल की अदम मंज़ूरी के बावजूद कांग्रेस ज़ेर-ए-क़ियादत चार रियास्तों में इस पर अमल आवरी शुरू होचुकी है।

TOPPOPULARRECENT