Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / ऑल इंडिया मिल्ली कौंसल ए पी की मुशावरती मीटिंग

ऑल इंडिया मिल्ली कौंसल ए पी की मुशावरती मीटिंग

हैदराबाद ०४ मई : ( रास्त ) : मौलाना ख़ालिद सैफ-उल्लाह रहमानी सदर ऑल इंडिया मिल्ली कौंसल आंधरा प्रदेश के मुताबिक़ एक इजतिमा बउनवान सुप्रीम कोर्ट के फ़ैसला के बाद लाज़िमी हक़ तालीम क़ानून क़ुरआन फाउंडेशन मुत्तसिल एन एम डी सी बिल्डिं

हैदराबाद ०४ मई : ( रास्त ) : मौलाना ख़ालिद सैफ-उल्लाह रहमानी सदर ऑल इंडिया मिल्ली कौंसल आंधरा प्रदेश के मुताबिक़ एक इजतिमा बउनवान सुप्रीम कोर्ट के फ़ैसला के बाद लाज़िमी हक़ तालीम क़ानून क़ुरआन फाउंडेशन मुत्तसिल एन एम डी सी बिल्डिंग मानसा हुब्ब टैंक 5 मई को बाद मग़रिब मुक़र्रर है ।
इस शो को स्टार नैटवर्क के तमाम अहम चैनल‌स , स्टार पुलिस , स्टार परिवार , स्टार जालशा , स्टार उत्सव , एशियानेट , स्टार विजय‌ के इलावा ई टी वी तेलगु और दूरदर्शन पर आठ ज़बानों में टैली कास्ट किया जाएगा ।।टी आर एस , बी जे पी क़ाइदीन की तौहीन से बाज़ आ जाए
हैदराबाद । ०‍‍‍‍‍‍४ मई : ( सियासत न्यूज़ ) : भारतीय जनता पार्टी ने आज तेलंगाना राष़्ट्रा समीती को इंतिबाह दिया कि वो बी जे पी क़ाइदीन की तौहीन करने से बाज़ आजाऐं और अपनी ज़बान पर ध्यान दें । यहां एक प्रैस कान्फ़्रैंस से मुख़ातब करते हुए मिस्टर एन रामचंद्र राव‌ जनरल सैक्रेटरी बी जे पी रियास्ती यूनिट और बी जे पी के तर्जुमान एन वे वे ऐस प्रभाकर ने कहा कि तेलंगाना के मसला पर लोक सभा में सदर टी आर इसके चन्द्र शेखर राव‌ के ब्यान और अमल से उन का असली चेहरा बेनकाब हो गया है । ‘

मिस्टर प्रभाकर ने कहा कि टी आर ऐस क़ाइद ने एक ब्यान दिया कि वो दिल्ली जा रहे हैं और तेलंगाना हासिल करेंगे और लोक सभा का बाईकॉट किया । परनब मुकर्जी से मुलाक़ात के बाद टी आर ऐस क़ाइद ने पार्लीमैंट से बाहर आते हुए कहा कि वो अज़ला का दौरा करेंगे और कांग्रेस क़ाइदीन को बेनकाब करेंगे ।

इस के बाद वो दिल्ली से चले गए । मिस्टर प्रभाकर ने इल्ज़ाम आइद किया कि के सी आर के ब्यान और अमल से उन का असली चेहरा बेनकाब होगया है । अगर बी जे पी के तईं टी आर इसका यही रवैय्या बरक़रार रहा तो इलाक़ा तेलंगाना में अवाम टी आर उसको वे आर ऐस देंगे ।

दूसरी तरफ़ इलाक़ा तेलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट ने कहा कि वो लोक सभा का बाईकॉट करेंगे लेकिन बाद में कहा कि वो ऐवान में मौजूद रहेंगे क्यों कि बलज़ की मंज़ूरी के लिए उन की मौजूदगी ज़रूरी है । मिस्टर प्रभाकर ने कहा कि इस से साफ़ ज़ाहिर होता है कि अलहदा तेलंगाना के मसला पर के सी आर और कांग्रेस हैदराबाद में सिर्फ ड्रामा कर रहे हैं ।

मिस्टर रामचंद्र राव‌ ने इल्ज़ाम आइद किया कि महबूबनगर नशिस्त पर नाकामी के बाद टी आर ऐस क़ाइदीन ज़हनी तवाज़ुन खो बैठे हैं और बी जे पी को अपनी तन्क़ीद का निशाना बनाने में ग़ैर पारलीमानी ज़बान का इस्तिमाल कर रहे हैं और इंतिबाह दिया कि टी आर ऐस अपनी ज़बान पर ध्यान दे और बी जे पी या तेलंगाना जे ए सी पर तन्क़ीद से बाज़ आ जाए ।।

TOPPOPULARRECENT