Friday , August 18 2017
Home / Featured News / ऑस्ट्रेलिया की होलनाक जंगल की आग ‘दो अफ़राद हलाक

ऑस्ट्रेलिया की होलनाक जंगल की आग ‘दो अफ़राद हलाक

कैनबेरा 11 जनवरी: जंगल की एक होलनाक आग से सैंकडों मकान तबाह होचुके हैं जब कि दो अफ़राद के हलाक होजाने की इत्तेला है। आतिश फायर अमला बेक़ाबू आग पर क़ाबू पाने की जद्दोजहद में मसरूफ हैं। ये होलनाक आग जो तक़रीबन 71 हज़ार हेकटर (175हज़ार एकड़) अराज़ी पर मग़रिबी ऑस्ट्रेलिया की रियासत में भड़क उठी है।

हालीया अरसा के सब से बड़ी जंगल की आग है जिस का आग़ाज़ मौसम गरमा की इबतेदा में ही हुआ है। अमवात की ताज़ा तरीन तादाद कौमी हलाकतों की जुमला तादाद को 8 बन चुकी है। दो लाशे जल कर ख़ाकस्तर होने वाले मकानों से यारलोप के इलाके में दस्तयाब हुई हैं हालीया बरसों में ये इस इलाके का बदतरीन आतिशज़िदगी का वाक़िया है।

समझा जाता है कि दस्तयाब होने वाली लाशे अुन दो लापता अफ़राद की हैं जिन की ऊमरें 72 और 73 साल थी। मग़रिबी ऑस्ट्रेलिया की पुलिस ने कहा कि ये आफ़ात समावी का एक और दिन है।

महकमा के तरजुमान कहा कि इस इलाके को हमेशा आतिशज़िदगी का ख़तरा लाहक़ रहता है जब तक आग तैयार ना हूं और अपनी जायदाद की सरगर्मी से हिफ़ाज़त ना करें और जनूब मग़रिबी शाहराह के ज़रीये महफ़ूज़ इलाका जनूब मग़रिबी ऑस्ट्रेलिया मुंतकिल ना होजाएं ‘ आग के हादसात से बचना ना मुमकिन है। आग बेक़ाबू है और इस पर क़ाबू पाने की जद्दोजहद जारी है।

TOPPOPULARRECENT