Wednesday , September 20 2017
Home / AP/Telangana / ओक ब्रूक इलेनॉइ के मेयर की फ़न ख़त्ताती से दिलचस्पी

ओक ब्रूक इलेनॉइ के मेयर की फ़न ख़त्ताती से दिलचस्पी

हैदराबाद 01 जून:अमेरीका में सियासत ख़त्ताती नुमाइश के दौरान ज़ाहिद अली ख़ान ने मेयर ओक ब्रूक डॉ गोपाल लाल मिलानी से मुलाक़ात करते हुए उन्हें सियासत ख़त्तातीनुमाइश और फ़न ख़त्ताती की बका के लिए इदारा-ए-सियासत की तरफ से किए जानेवाले इक़दामात से वाक़िफ़ करवाया।

डॉ गोपाल लाल मिलानी ने ख़त्ताती नुमाइश का मुशाहिदा करते हुए उस की ख़ूब सताइश की और कहा कि उन्हें इस फ़न को सीखने में काफ़ी दिलचस्पी है और वो इस फ़न ख़त्ताती से बेहद मुतास्सिर हुए हैं। लाल मिलानी जो पेशे के एतबार से माहिर अमरज़-ए-क़लब हैं ने एडिटर रोज़नामा सियासत से तफ़सीली मुलाक़ात के दौरान फ़न ख़त्ताती के मुख़्तलिफ़ रमूज़ पर तबादला-ए-ख़्याल किया। उन्होंने फ़न की ख़ूबसूरती से मुतास्सिर होते हुए उस के मुताल्लिक़ तफ़सीलात हासिल करनी चाही जिस पर ज़ाहिद अली ख़ान ने उन्हें शख़्सी तौर पर तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया।

अमेरीकी रियासत इलेनॉइ के इलाके ओक ब्रूक के मेयर ने इस नुमाइश का मुशाहिदा करते हुए फ़न ख़त्ताती की ख़ूब सराहना की। इस नुमाइश का इफ़्तेताह डॉ औसाफ़ सईद ने किया जहां मारूफ़ ख़त्तात नईम साबरी फ़हीम साबरी के शाहकार ख़त्ताती के नमूनों के अलावा लतीफ़ फ़ारूक़ी की बनाई गई पेंटिंग्स और नसरीन सुल्ताना के तीर करदा तोगरों को नुमाइश के लिए रखा गया है। इस नुमाइश में उर्दू-ओ-अरबी ज़बान के चाहने वालों की काफ़ी बड़ी तादाद ने शिरकत की जिनमें मुक़ामी ज़िम्मेदार अस्हाब के अलावा ताजरीन-ओ-समाजी भलाई-ओ-बहबूद में सरगर्म तन्ज़ीमों के निगरान भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT