Saturday , October 21 2017
Home / Sports / ओटागो का आज लाइंस से मुक़ाबला

ओटागो का आज लाइंस से मुक़ाबला

चैंपियंस लीग के शुरु होने से पहले रवां टूर्नामेंट में मुतास्सिर कुन मुज़ाहरा करनेवाली न्यूज़ीलैंड की टीम ओटागो वूल्फ आज‌ यहां ग्रुप ए में खेले जाने वाले मुक़ाबले में हाई वीलटड के ख़िलाफ़ कामयाबी के ज़रिया सेमीफाइनल में पहुंच‌ के इमक

चैंपियंस लीग के शुरु होने से पहले रवां टूर्नामेंट में मुतास्सिर कुन मुज़ाहरा करनेवाली न्यूज़ीलैंड की टीम ओटागो वूल्फ आज‌ यहां ग्रुप ए में खेले जाने वाले मुक़ाबले में हाई वीलटड के ख़िलाफ़ कामयाबी के ज़रिया सेमीफाइनल में पहुंच‌ के इमकानात को मजबूत‌ करने केलिए कोशिश‌ होंगी।

ओटागो फ़िलहाल छः निशानात के ज़रिया दूसरे मुक़ाम पर फ़ाइज़ है। जैसा कि अहमदाबाद में होने वाले मुक़ाबले बारिश की नज़र हुआ था जब कि एक मुक़ाबले में कामयाबी के ज़रिया उसने मजमूई तौर पर छः निशानात हासिल करलिए हैं। दूसरी जानिब लाइंस ने अपने गुजिश्ता तीन मुक़ाबलों में सिर्फ़ दो निशानात हासिल किए हैं और इसके सैमी फाइनल्स में पहुंचने के इमकानात इंतिहाई कम है।

न्यूज़ीलैंड से ताल्लुक़ रखने वाली चैंपिय‌न टीम टी 20 में ताहाल 11 मुक़ाबलों में नाक़ाबिल तसख़ीर है जिस में मोहाली में तीन क्वालीफ़ायर मुक़ाबले भी शामिल हैं। मोहाली के सिवाय मान सिंह विकेट का बरताव‌ चूँकि उन खिलाड़ियों के मिज़ाज के मुताबिक़ है लिहाज़ा न्यूज़ीलैंड के खिलाड़ियों ने विकेट का भरपूर फ़ायदा उठाया।

ओटागो का बैटिंग शोबा काफ़ी मज़बूत है जिस में उसके ओपनर नील ब्रूम ने प्रथ स्कोर चरस के ख़िलाफ़ गुजिश्ता मुक़ाबला में 56 गेंदों में ग़ैर मफ़तूह 117 रंस‌ की इनिंगस‌ खेली थी। ब्रूम के इलावा कप्तान ब्रेंडन मक्का लिम भी ग़ैरमामूली फ़ार्म में होने के इलावा डेरिक डी बॉर्डर और रयान टन डोशते भी बेहतर फ़ार्म में मौजूद हैं।

TOPPOPULARRECENT