Tuesday , October 24 2017
Home / India / ओडिशा में तूफ़ान 8हलाक और 2लापता मुतास्सिरीन तूफ़ान को मुआवज़ा अदायगी का कांग्रेस का मुतालिबा

ओडिशा में तूफ़ान 8हलाक और 2लापता मुतास्सिरीन तूफ़ान को मुआवज़ा अदायगी का कांग्रेस का मुतालिबा

कश्तीयों के उलट जाने और दीगर हादिसात के अलाहदा अलाहदा वाक़ियात में कम अज़ कम 8अफ़राद हलाक और दीगर दो लापता होगए। जब कि समुंद्री तूफ़ान मग़रिबी ओडिशा के अज़ला झरसोगोड़ा और बारगढ़ से टकरा गया। 8अफ़राद हलाक होगए जिन में से पाँच हीराकुड ज़ख़

कश्तीयों के उलट जाने और दीगर हादिसात के अलाहदा अलाहदा वाक़ियात में कम अज़ कम 8अफ़राद हलाक और दीगर दो लापता होगए। जब कि समुंद्री तूफ़ान मग़रिबी ओडिशा के अज़ला झरसोगोड़ा और बारगढ़ से टकरा गया। 8अफ़राद हलाक होगए जिन में से पाँच हीराकुड ज़ख़ीरा आब में कश्ती उलटने के मुख़्तलिफ़ वाक़ियात में हलाक हुए जब कि कश्ती उलटने के वाक़िये में एक ख़ातून ज़िला बारगढ़ में हलाक होगई।

इसी तरह झरसोगोड़ा के मुख़्तलिफ़ ज़ख़ाइर आब से कशती उलट कर ग़र्क़ होने वालों की दो नाशें बरामद की गई। जब कि लखन पुर में कश्ती उलटने के बाद एक शख़्स लापता होगया। एक और शख़्स झरसोगोड़ा के इलाक़ा सनगीरी पली में बिजली गिरने से हलाक हुआ ।

रांची मौसूला इत्तेला के बमूजब कांग्रेस ने बरसर‍-ए‍-इक़्तेदार हेमंत सोरैन हुकूमत झारखंड से मुतालिबा किया कि कल झारखंड में आने वाले समुंद्री तूफ़ान से हलाक होने वाले अफ़राद के विरसा को फ़ौरी मुआवज़ा अदा किया जाये।

इस तूफ़ान से कम अज़ कम 8अफ़राद हलाक हुए। तूफ़ान में हलाकतों पर इज़हारे रंज-ओ-ग़म करते हुए सदर प्रदेश कांग्रेस सुखदेव भगत ने हुकूमत से दरख़ास्त की कि इन वाक़ियात का जायज़ा ले और मुतास्सिरीन के अरकाने ख़ानदान को मुआवज़े की अदायगी यक़ीनी बनाईं ज़ख़मीयों को ईलाज की बेहतर सहूलतें फ़राहम की जाएं।

TOPPOPULARRECENT