Friday , October 20 2017
Home / India / ओडीशा कांग्रेस क़ाइदीन से राहुल गांधी की बातचीत

ओडीशा कांग्रेस क़ाइदीन से राहुल गांधी की बातचीत

कटक, 20 फ़रवरी: मग़रिबी और जुनूबी अडीशा के मयारी सतह के कारकुनों से तबादला-ए-ख़्याल के बाद नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी ने आज दीगर इलाक़ों के क़ाइदीन से पार्टी की हिक्मते अमली के बारे में तबादला-ए-ख़्याल किया। ताकि आइन्दा आम इंतिख़ाबा

कटक, 20 फ़रवरी: मग़रिबी और जुनूबी अडीशा के मयारी सतह के कारकुनों से तबादला-ए-ख़्याल के बाद नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी ने आज दीगर इलाक़ों के क़ाइदीन से पार्टी की हिक्मते अमली के बारे में तबादला-ए-ख़्याल किया। ताकि आइन्दा आम इंतिख़ाबात से पहले पार्टी की मौजूदा हालत तबदील की जा सके। कटक पहुंचने के कुछ ही देर बाद राहुल गांधी ने पार्टी कारकुनों और ओहदेदारों के साथ 16 तंज़ीमी अज़ला में तबादला-ए-ख़्याल का आग़ाज़ किया था, ताकि आइन्दा साल आम इंतिख़ाबात में कांग्रेस के इंतिख़ाबी इमकानात बेहतर बनाए जा सके।

42 साला राहुल गांधी कांग्रेस पार्टी में दूसरे मुक़ाम पर फ़ाइज़ होने के बाद पहली बार ओडीशा का दौरा कर रहे हैं। उन्होंने ज़िलई सतह के कारकुनों और क़ाइदीन से मसाइल के बारे में मालूमात हासिल की। जिन की यकसूई के ज़रीये पार्टी में नई जान डाली जा सकती है, जो रियासत में 2000 से इक़तिदार से बेदख़ल है।

ओडीशा प्रदेश कांग्रेस कमेटी के सदर निरंजन पटनाय‌क ने कहा कि राहुल जी का दौरा और बुनियादी सतह के क़ाइदीन से उन का तबादला-ए-ख़्याल पार्टी के इस्तिहकाम में बहुत ज़्यादा मददगार होगा। पार्टी कारकुनों की इस दौरे से हिम्मत अफ़्ज़ाई हुई है। यक़ीनी तौर पर इस की वजह से अडीशा में कांग्रेस मुस्तहकम होगी। राहुल का दौरा आइन्दा इंतिख़ाबात के लिए नुमायां एहमियत रखता है।

एक और पार्टी क़ाइद ने कहा कि ये कांग्रेस के अहया और पार्टी कारकुनों के एतिमाद की बहाली में बड़ा किरदार अदा करेगी, जिन के हौसले मुसलसिल तीन असेम्बली इंतिख़ाबात में नाकामियों की वजह से पस्त होचुके हैं। उन्होंने कहा कि राहुल गांधी के बुनियादी सतह के क़ाइदीन के साथ इजलास बिला रुकावट जारी हैं। अमेठी के रुकन पार्लियामेंट ने अपने एक दिन तवील प्रोग्राम के दौरान पंचायत कारकुनों से भी मुलाक़ात की जिन का ताल्लुक़ कांग्रेस पार्टी से है।

TOPPOPULARRECENT