Sunday , October 22 2017
Home / India / ओडीशा में ख़ातून टीचर्स के लिबास में तरमीम

ओडीशा में ख़ातून टीचर्स के लिबास में तरमीम

भूवनेश्वर, 05 जनवरी ( पी टी आई) हुकूमत ओडीशा ने आज प्राइमरी स्कूल्स की ख़ातून टीचर्स के लिबास में तरमीम का ऐलान किया। स्कूल और अवामी वज़ीर-ए-तालीम रवी नारायण निंदा ने कहा कि रियास्ती हुकूमत ने ख़ातून स्कूल टीचर्स के लिबास के क़वाइद में

भूवनेश्वर, 05 जनवरी ( पी टी आई) हुकूमत ओडीशा ने आज प्राइमरी स्कूल्स की ख़ातून टीचर्स के लिबास में तरमीम का ऐलान किया। स्कूल और अवामी वज़ीर-ए-तालीम रवी नारायण निंदा ने कहा कि रियास्ती हुकूमत ने ख़ातून स्कूल टीचर्स के लिबास के क़वाइद में तरमीम का फ़ैसला किया है। इस सिलसिला में चंद मुतालिबात पर ग़ौर करने के बाद ऐसा किया गया।

उन्होंने कहा कि साड़ी के गुलाबी रंग में कोई तबदीली नहीं होंगी। साड़ियां स्याह रंग की भी हो सकती हैं। रियास्ती वज़ीर ने कहा कि मिडिल स्कूल की ख़ातून टीचर्स को भी हैंडलूम की साड़ियां पहनने की इजाज़त होगी। उन्होंने उम्मीद ज़ाहिर की कि हुकूमत का फ़ैसला सानवी स्कूल की ख़ातून टीचर्स को हैंडलूम के मलबूसात इस्तेमाल करने का मौक़ा देगा और बुनकरों को मदद फ़राहम करेगा।

रंग और बॉर्डर के बारे में वज़ाहत की बुनकरों की सोसायटी और हैंडलूम के कपड़े तैय्यार करने वालों को भी इत्तिला दे दी गई है।

TOPPOPULARRECENT