Monday , October 23 2017
Home / AP/Telangana / ओपन एसएससी और ओपन इंटरमीडिएट नताइज जारी

ओपन एसएससी और ओपन इंटरमीडिएट नताइज जारी

हैदराबाद 01जून:तेलंगाना ओपन स्कूल सोसाइटी हैदराबाद की तरफ से माह मार्च-ओ-अप्रैल में मुनाक़िदा तेलंगाना ओपन स्कूल एसएससी इमतेहानात और तेलंगाना ओपन इंटरमीडिएट इमतेहानात के नताइज का एलान कर दिया गया । तेलंगाना ओपन स्कूल एसएससी इमतेहानात में जुमला (51199) तलबा-ओ- तालिबात ने शिरकत की जिनके मिनजुमला (22214) तलबा-ओ- तालिबात ने कामयाबी हासिल की। इस तरह उन नताइज का औसत (43.39) फ़ीसद रहा।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर-ओ-वज़ीर-ए-तालीम के श्री हरी ने मज़कूरा दोनों नताइज जारी किए। जारी करदा ओपन इंटरमीडिएट इमतेहानात में जुमला (52514) तलबा-ओ- तालिबात ने शिरकत की जिनके मिनजुमला (26095) तलबा-ओ- तालिबात ने कामयाबी हासिल की। इस तरह उन नताइज का औसत (49.69) फ़ीसद रहा। इस मौके पर अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए के श्री हरी ने बताया कि ख़ानगी स्कूलस और कॉलेजस को हर लिहाज़ से क़ाबू में रखने ज़ाइद फ़ीस की वसूली को रोकने और अपनी मन-मानी निसाब पढ़ाने वग़ैरा जैसी सरगर्मीयों को रोकने के लिए हुकूमत बेहतर इक़दामात कर रही है।

खास्कर प्राईवेट स्कूलस में फ़ीस से मुताल्लिक़ वाज़िह रहनुमायाना ख़ुतूत मुरत्तिब करके तमाम मदारिस को रवाना किए जाऐंगे। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि इन रहनुमायाना ख़ुतूत पर अमल आवरी ना करने वाले तालीमी इदारों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT