Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / ओबामा की हिंदूस्तानी दाख़िले पालिसी पर मुदाख़िलत : तंज़ीम इंसाफ़ का एहतिजाज

ओबामा की हिंदूस्तानी दाख़िले पालिसी पर मुदाख़िलत : तंज़ीम इंसाफ़ का एहतिजाज

हैदराबाद । १७। जुलाई : तंज़ीम इंसाफ़ ने अमरीकी सदर बारक ओबामा की जानिब से हिंदूस्तानी मआशी इस्लाहात के लिए दिया गया मश्वरे को सरीहन आज़ाद ग़ैर जांबदार हिंदूस्तान की दाख़िली पालिसी में बेजा मुदाख़िलत से ताबीर करते हुए कहा कि रीटे

हैदराबाद । १७। जुलाई : तंज़ीम इंसाफ़ ने अमरीकी सदर बारक ओबामा की जानिब से हिंदूस्तानी मआशी इस्लाहात के लिए दिया गया मश्वरे को सरीहन आज़ाद ग़ैर जांबदार हिंदूस्तान की दाख़िली पालिसी में बेजा मुदाख़िलत से ताबीर करते हुए कहा कि रीटेल मार्किट में ग़ैर मुल्की अफ़राद की गिरिफ़त मज़बूत करने का ये एक हर्बा है ।

तंज़ीम इंसाफ़ के सीनईर क़ाइदीन जनाब मुहम्मद यूसुफ़ , जनाब मुनीर पटेल , जनाब सय्यद अली उद्दीन अहमद असद , जनाब मीर मक़सूद अली , जनाब सय्यद अमीर मुहम्मद अमजद और जनाब सय्यद हमीद उद्दीन अहमद महमूद ने कहा कि हिंदूस्तान की जानिब से अमरीकी पालिसीयों की जानिब ज़्यादा झकाव‌ का नतीजा क़रार दिया ।

तंज़ीम इंसाफ़ के क़ाइदीन ने कहा कि रीटेल मार्किट में बैरूनी ममालिक के बढ़ते असर-ओ-रसूख़ की हर तरह से तंज़ीम इंसाफ़ मुख़ालिफ़त करेगी । क्यों कि मौजूदा हालात में ग़रीब मुतवस्सित तबक़ा जहां महंगाई की मार से परेशान है वहीं हिंदूस्तानी अवाम ताजिर बिरादरी का भी दीवालीया निकल जाने का अंदेशा रहेगा ।

इन हालात में हकूमत-ए-हिन्द कुमलक और क़ौम के मुफ़ाद में बैरूनी ममालिक में बेजा मुदाख़िलत को खुले तौर पर रद्द करदेना चाहीए वर्ना उस की नरम पालिसी के मलिक पर देरपा मनफ़ी असरात मुरत्तिब होंगे

TOPPOPULARRECENT