Thursday , August 24 2017
Home / AP/Telangana / ओयू सेट 2016 14 जुलाई को उम्मीदवारों के सर्टिफिकेटस की जांच

ओयू सेट 2016 14 जुलाई को उम्मीदवारों के सर्टिफिकेटस की जांच

हैदराबाद 11जुलाई: इन तमाम उम्मीदवारों को जिन्हों ने ओयू सेट 2016 वेब इमकान से इस्तेफ़ादा किया है इत्तेला दी जाती है कि उम्मीदवारों के सर्टिफिकेटस की तन्क़ीह का काम 14 जुलाई को होगा। एसे उम्मीदवारों के सर्टिफिकेटस की तन्क़ीह की जाएगी जिन्हें मुख़्तलिफ़ पोस्ट ग्रेजूएट कोर्सेस में साल 2016 17 के लिए मुख़्तलिफ़ कॉलेजस में दाख़िले दिए गए हैं।

सर्टिफिकेटस की तन्क़ीह के लिए दिन और मज़मून के एतबार से मुकम्मिल तफ़सीली शेडूल और हिदायात वेब साईट पर दस्तयाब हैं। उम्मीदवारों से ख़ाहिश की गई है कि वो इन हिदायात का पूरी एहतियात से मुशाहिदा करें और सर्टिफिकेटस की तन्क़ीह-ओ-जांच के काम में तमाम दरकार ज़रूरी दस्तावेज़ात के साथ शिरकत करें और मुक़र्ररा फ़ीस भी अदा करें। उम्मीदवारों को ये बात नोट करनी चाहीए कि सर्टिफिकेटस की तन्क़ीह सिर्फ उन उम्मीदवारों की जाएगी जिन्हें वेब तरीका-ए-कार से अलाटमेंट के अमल में मुख़्तलिफ़ कॉलेजस में उबूरी दाख़िला दिया गया हो। इन दाख़िलों की तफ़सील भी वेब साईट पर पेश कर दी गई है।

ये अलाटमेंट सलाहीयतों की तन्क़ीह और क़वानीन के ताबे होगा। उम्मीदवारों को अपने अलाटमेंट या उबूरी दाख़िलों की तफ़सील वेब साईट से मालूम करनी होगी। अगर कोई उम्मीदवार सर्टिफिकेटस की जांच और तन्क़ीह में शरीक नहीं होगा / होगी तो उस के अलाटमेंट को मंसूख़ समझा जाएगा।

TOPPOPULARRECENT