Wednesday , August 23 2017
Home / Featured News / ओरसीज़ स्कालरशिप:डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर से सरपरस्तों की दफ़्तर सियासत पर नुमाइंदगी

ओरसीज़ स्कालरशिप:डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर से सरपरस्तों की दफ़्तर सियासत पर नुमाइंदगी

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने डायरेक्टर अक़लियती बहबूद जलालुद्दीन अकबर से ख़ाहिश की के ओवरसीज़ स्कालरशिप स्कीम की मनज़ोरा दरख़ास्तों के लिए पहली क़िस्त की इजराई को यक़ीनी बनाएँ।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर रोज़नामा सियासत पर आमद के मौके पर तलबा और उनके सरपरस्तों ने नुमाइंदगी की के ओवरसीज़ स्कालरशिप के मुंतख़ब तलबा को अभी तक पहली क़िस्त जारी नहीं की गई है।

सरपरस्तों ने बताया कि ओहदेदारों की तरफ से पहली क़िस्त के तौर पर पाँच लाख रुपये जारी करने का दावा किया जा रहा है लेकिन अभी तक रक़म अकाउंट में जमा नहीं की गई। सरपरस्तों ने कहा कि अक़लियती बहबूद के दफ़ातिर में उन्हें कोई बेहतर जवाब नहीं मिल रहा है। हैदराबाद के 137 तलबा को स्कीम के लिए मुंतख़ब क़रार दिया गया और ओहदेदार 101 तलबा को पहली क़िस्त की रक़म जारी करने का दावा कर रहे हैं लेकिन एक भी तालिबे इल्म को पाँच लाख रुपये हासिल नहीं हुए। उन्होंने कहा कि हैदराबाद के अक़लियती बहबूद दफ़्तर में कोई पुरसाने हाल नहीं और वहां मौजूद अफ़राद मसाइल की समाअत के लिए तैयार नहीं।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने फ़ौरी डायरेक्टर अक़लियती बहबूद से रब्त क़ायम किया और इस बारे में मालूमात हासिल कीं। उन्होंने एतराफ़ किया कि तलबा को महिकमा ट्रेज़री की तरफ से स्कालरशिप की रक़म जारी नहीं की गई है। डायरेक्टर अक़लियती बहबूद ने बताया कि 210 तलबा के मिनजुमला 110 तलबा को पहली क़िस्त की इजराई से मुताल्लिक़ बिल्स जारी कर दिए गए और ये महिकमा ट्रेज़री में ज़ेर अलतवा हैं।

ट्रेज़री की तरफ से रक़म जारी नहीं की गई। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने हिदायत दी कि पहली क़िस्त की इजराई को यक़ीनी बनाया जाये क्युंकि तलबा यूनीवर्सिटीज़ में दाख़िला हासिल कर चुके हैं और रक़म की इजराई में ताख़ीर से उन पर बोझ में इज़ाफ़ा होगा।

TOPPOPULARRECENT